Aparthotel Calina ***

Calina
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Calina bij:

2 reviews over Aparthotel Calina in het Nederlands

aichadevi, 26-5-2007

Afschuwelijke ervaring gehad. We hebben er 1 nacht geslapen, van 's middags tot de volgende ochtend. Bij vertrek kregen we een telefoonrekening van 25 euro. We hadden 2 lokale telefoontjes gepleegd, max. 10 minuten. Toen we om een specificatie vroegen, werden ze heel vijandig en nerveus. De eigenares verdween in het kantoortje achter de pc. Na een 1/2 uur riep ze me binnen en wees naar het scherm, waar stond dat ik de ochtend van de dag ervoor voor 21 euro had gebeld. Dat kon niet want wij waren pas die middag aangekomen. Toen ik dat zei begon ze hysterisch tegen me te krijsen. Haar man kwam erbij en ging mee staan brullen, ik stond tussen ze in. Heel bedreigend. Ik mocht weer naar buiten, wachten. Na nog eens 45 min. kreeg ik een soort geprinte specificatie waarop stond dat ik 8 minuten had gebeld voor 3 euro per minuut. Het was duidelijk vervalst maar ik heb maar betaald, wilde zo snel mogelijk weg daar, we hadden onze kleine kinderen bij ons die heel erg waren geschrokken.
Gereisd familie in mei 2007

Jeannette Ginter, 25-1-2007

Calina is een apart-hotel met zwembad gelegen aan de baai Port-Lligat net buiten het dorp Cadaques. De hotelkamers kunnen klein zijn maar zijn van alle gemakken voorzien.Het ontbijt stelt niet veel voor maar daar tegenover kan je heerlijk lunchen aan het zwembad. Diner? Calina is een mooi en goed onderhouden hotel met een goede service van het personeel en de eigenaren. Er is een ruime parkeergelegenheid.In het dorp zelf kun je scooters en boten huren. Het gebied leent zich uitstekend voor mooie wandelingen over de uitlopers van de pyreneen.
Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Calina in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Calina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Calina scoort een 7.67 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: