Appartement Nautic/Nautilus ***

Nautic/Nautilus
6,7

11 reviews over Appartement Nautic/Nautilus in het Nederlands

marieke en gerard, 6-5-2008

wat een nachtmerrie! er waren geen kussens, die kregen we pas de 2e dag. er zaten nog gekauwde en uitgespuugde nootjes aan de muur, wat een herrie en kabaal, van slapen komt niks! echt een vakantie om te vergeten! het meisje bij de receptie is wel aardig en de ligging aan het strand is ook leuk
Gereisd met partner in juli 2006

eelco, 26-9-2007

het was egt super blanes is een top plaats niet te duur en egt ene feest plaats we hadden geluk want wij kwamen in het penthouse we hadden 3 kamer app.. egt ideaal groter kan egt niet was wel wat smerig maar we hadden de helft van de boven verdieping ckr een aanrader..
Gereisd met vrienden in september 2007

smeenk, 4-9-2006

nou een geweldig appartement,jammer dat ze het niet meer verhuren want wij hebben het 8jaar prima naar ons zin gehad,hopelijk vinden zoiets vriedelijkheid en ligging terug???
Gereisd met vrienden in september 2004

Robin, 20-8-2006

Ik ben deze zomer naar deze appartementen geweest, en ik heb een top vakantie gehad. De appartementen hebben een ideale ligging in het toeristische centrum. Alles heb je binnen handbereik, supermarkt om de hoek, disco en barretjes op steenworp afstand, en 2x struikelen en je ligt op het strand. De appartementen waren niet super groot maar ik vond het wel goede appartementen, sommige dingentjes waren wel stuk maar dat geeft ook niet voor zo'n prijs. Alleen de bedden voelden ik de veren in mijn rug maar ik sliep er niet minder door. Inderdaad het uitzicht is zeer verbluffend, je kijkt zo de boulevard op en een heel mooi zeezicht. Het personeel is ook vriendelijk, zeiden allemaal vriendelijk gedag, en bij de receptie spreken ze nederlands ook wel makkelijk. Kortom top appartementen, als je de kans heb zou ik deze boeken het is zekr voor jongeren ideaal

anna, 17-8-2006

prima appartement! Niet overdreven groot, maar wel netjes en al het nodige is aanwezig. Waarschuwing voor lange mensen; De bedden zijn niet al te groot en liggen ook niet geweldig comfortabel. De ligging is perfect, als je de straat oversteekt sta je op het strand. Alle balkons hebben een geweldig uitzicht over de zee en het strand! De receptie spreekt goed nederlands. Als je op zoek bent naar zon, zee, strand en veel gezelligheid dan zit je hier zeker goed! Voor iedereen die nog gaat; heel veel plezier!

Renate, 7-8-2006

Voor iedereen is er in Blanes genoeg te doen. Strand, winkelen, uitgaan, lkkr eten en mooie boulevard!
      Gereisd met partner in augustus 2006

les, 2-8-2006

Wij zaten op de 10de (bovenste) verdieping wat bestaat uit maar 2 appartementen. dus wij hadden met zn 5 een halve verdieping terwijl alle verdieping onder ons uit een stuk op 8 (?) bestonden. was dus echt super groot. het was bij ons dus ook heel anders ingericht. alles bij ons was ook veel ouder en kapotter dan de rest van de appartementen. Er kon dus ook niks meer kapot want dat was t allemaal al. maar ondanks dat was het wel een super appartement, en benede kon je idd goed eten. T was super.

cynthia, 10-7-2006

Een perfect hotel. Lekker dicht bij het strand. Hele aardige mensen in de kroeg (cheers)beneden het hotel. Er zit in blanes een chinees waar je heel lekker en goedkoop kunt eten. Elke ochtend is er een markt waar je voor weinig geld verse producten kunt kopen. Als je naar loret wilt kan je het beste de bus nemen kost je 2 euro per persoon. De kamers zijn niet als te lux, en niet altijd al te fris. maar je uitzicht is prachtig je ziet de zon ondergaan en de mooiste cruise sheepen voorbij komen... Perfecte plaats voor een lekkere vakantie.
          Gereisd anders in juli 2006

Wilfred Donkersteeg, 19-9-2005

Ben hier een x-aantal jaar geleden geweest.

Als je jong & wild bent is dit echt HET appartement bij uitstek. (prijs/kwaliteit)

Je kijkt op de zee uit, 20 sec. lopen en je zit op het strand, en 5 minuten lopen naar busstation om naar Llorett te gaan stappen. kortom ideaal..

Mocht je een gezin hebben, zou ik niet zo snel gaan.

Gereisd anders in september 2005

pietje, 23-8-2005

Perfect appartement, Ligging is perfect, alles wat je nodig hebt voor een vakantie in Blanes
              Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nautic/Nautilus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nautic/Nautilus in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nautic/Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nautic/Nautilus scoort een 6.73 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: