Hotel Mar Ski ***

Matig

47 reviews over Hotel Mar Ski in het Nederlands

Ontspannen vakantie

Daphne, 19-2-2017

+ Aangezien wij alle recensies hadden gelezen op Zoover was het voor ons afwachten totdat we er waren. we hadden ons al voorbereid op 'het ergste'. Eenmaal daar werden we goed ontvangen en mochten we onze bagage afgeven.

+ personeel achter de balie en in het restaurant zeer vriendelijk

+ eten was gevarieerd en erg lekker.

- personeel achter de bar erg chagrijnig en totaal niet vriendelijk.

we gingen met een organisatie voor jongerenreizen en je zou verwachten veel jongeren maar hier hebben we niks van gemerkt

- bedden wat onstabiel maar de kamers werden elke dag netjes schoongemaakt

+ super mooi uitzicht vanaf balkon op de zee

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

julia van eendenburg, 13-2-2017

de kamers waren opzich schoon, maar het eten en de service was verschrikkelijk.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Goede ligging !

Lisa, 22-7-2016

Heel mooie plaats om te gaan. De kamer vallen goed mee er wordt iedere dag gepoetst. Slecht ervaring: eerst kamer op zeezijzicht geen mooi uitzicht daarna gaan vragen voor kamer met zeezicht en hebben er nog 175 euro bijop moeten leggen dit was wel een teleurstelling. Het eten viel ook goed mee je pakt wat je lekker vind natuurlijk
Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Jessica, 16-7-2016

Dit hotel is echt een teleurstelling. Bij aankomst in de kamer merkten we dat het licht in de badkamer niet werkte. Ze konden dat s avonds niet meer maken. We hebben dan een ander kamer gekregen. We hebben zelf het baby bedje dat er stond van het 5 de verdiep naar het 2 de moeten brengen. Ze hebben ons op een verdieping gezet met een bende Poolse studenten. We hebben heel de week niet geslapen door lawaai. Om 20u30 zijn we gaan eten en om 21 u zeiden ze dat ze de de zaal gingen sluiten. We hadden niet eens gdn met eten. Het eten trok op niets. Heel de week hetzelfde en ook restjes van de dag te voren. Meestal was het eten koud. Deez hotel verdiend geen ster. Daar zien ze ons nooit nog terug
Gereisd familie in juli 2016

Te slecht en vieze om nog aan terug te denken

Chr.van Bussel, 4-7-2016

Kamer en badkamer indruk: onhygiënisch/vies

Diner: rommelig/aanbod wordt niet of te laat aangevuld/grote groepen worden niet opgevangen tijdens diner, kantine-achttien aanblik van dinerruimte. Kortom: schande!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Zeer slecht Hotel geen ster waard

San, 28-6-2016

Het is gewoon een heel slecht hotel eten Koud vies en smerig wc lekt water wasbak loopt niet door.ontbijt zeer slecht oude broodjes. water uit machine voor thee is gewoon bruin enz enz Dit hotel verdiend nog geen Ster !!!!!!!
Gereisd met partner in juni 2016

Prima verblijf maar nooit meer eten

R. Mulder, 15-8-2015

Het hotel is prima en het personeel is er erg vriendelijk het balkon is erg klein en je kunt alles horen van je buren. Eten is echt slecht (we hadden all-in dus dat was jammer). Rauw en koud! Ik was samen met een vriend van me en die is 2 dagen ziek geweest. Net zoals andere NLders in het hotel. Bijna red mijn vakantie voor de deur, maar gelukkig heeft de reisleiding v dit fantastisch opgelost en hebben wij de laatste dag er prima kunnen eten. Verder prima zwembad en de kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Uitzicht heerlijk en lekker dicht bij het strand.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Daria, 19-7-2015

Dit hotel is redelijk goed. Fantastisch locatie ! Goede service, vriendelijke mensen. Ik ben op dat moment in dit hotel en ik vind het prima hier ! Uitziet is heeeeeeel leuk ! Overal restaurantjes en bars personeel is behulpzaam. Een slechte ding is dat de broodjes zijn hard .. Niet Fris
Gereisd met partner in juli 2015

een aardige vakantie

Lotte, 7-2-2011

Oke, ik en mijn vriend waren nogal afwachtend wat ons kon gebeuren, gezien alle beoordelingen. Maar deze vielen hardstikke mee. Oke, het eten is niet wat je verwacht van een 3* hotel, maar als je houdt van slappe patat is het niet erg(zoals mijn vriend). Daarnaast waren er 2 avonden(van de 8) waarbij het eten in een bepaalde sfeer werd klaar gemaakt. We kregen heerlijke pizza's en pasta's.

De ligging is perfect, niet te ver van het uitgaan, en het strand is slechts de straat oversteken en je bent er.

De kamers waren niet super groot, maar er was ruimte zat. Personeel was best aardig.

tip: Als je er heen gaat, probeer dan meteen om 6 uur te eten, anders is het eten koud/ niet warm.

Gereisd met partner in juli 2009

leuk hotel, geld waard

Thomas, 28-10-2010

Leuke tijd gehad tijdens mijn vakantie in dit hotel. De prijs is niet al te hoog, maar toch een redelijk hotel. Weinig slechte punten, alleen het eten was niet heel lekker. Toch is dit hotel zeker de moeite waard om te bezoeken
Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mar Ski*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mar Ski in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mar Ski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mar Ski scoort een 5.34 uit 10 op basis van 47 reviews.