Appartement Lucky

Goed appartement

Marleen, 22-6-2008

Prima appartement,

Goede kwaliteit/prijsverhouding.

als je uit je balkon kijkt kijk je alleen wel tegen een of ander gebouw aan.

verder goede keuken, van alles voorzien.

Schone douche en nette kamers.

En de ligging is perfect,

dicht bij het strand, en een supermarktje.

Naast Lucky zit een restaurantje die goed betaalbaar is en waar je lekker kunt eten.

kortom een leuke week gehad!

Mariska Elbers, 11-6-2008

App Lucky viel mij reuze mee!

Ik was er in Juli 2007 en heb het erg naar mijn zin gehad!

Erg vriendelijk personeel! Wij hadden op de 2e dag geen warm water meer en binnen paar min stond er loodgieter bij ons apaprtement en was het zo verholpen!

Verder was het app lekker ruim, niet teveel meubels. De slaapkamers waren goed te doen en het balkon was ook heerlijk om op te zitten.

En het leukste is dat het app dicht bij het strand en centrum ligt. Een pinautomaat en supermarkt liggen aan de overkant!

Gereisd met vrienden in juni 2008

Mariska, 11-6-2008

App Lucky viel mij echt 100% mee!

Ben er vorig jaar geweest 10 dagen, en het appartement was echt super ruim! Er stonden niet teveel meubels is, waardoor je genoeg ruimte overhad. De bedden lagen lekker en de kamers zagen er ok uit. Niet te klein, maar ook niet supergroot.

De service van het hotel is erg goed. Erg vriendelijk personeel.

Het appartement lag op maar kleine loopafstand van het strand en het centrum en een supermarkt en pinautomaat lagen aan de overkant!

Kortom, ik heb niks te klagen over dit appartement en heb er een hele leuke vakantie gehad!

merlyn, 16-8-2007

ik dacht naar al die verhalen hier dit wordt nog leuk!maar het was echt wel een goed appartement en heb echt een top vakantie gehad.alles dichtbij dus als je s'nachts kruipend naar huis wil dan is dit de perfecte plek!Dit is niet voor een gezin ofzo want er is wel lawaai maar dat is toch gezellig anders moet je niet naar blanes komen,slapen doe je thuis maar!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Stephan, 3-8-2007

Ik ben dit jaar 2007 in Lucky geweest, en het was perfect! Het is nou verbouwd waardoor het er veel beter uit ziet. Na 1 week word alles verschoond (als je er 2 zit). Er is nou wel een receptie en die zorgen er wel voor dat je stil wordt na 12 uur. De kamers zien er prima uit, goed schoon gemaakt. Bedden zijn helaas niet super, maar goed dat is ook wel te verwachten. We hadden ook onze reisleiders gesproken en die zeiden ook dat lucky er nu als 1 van de beste uit ziet.

blanesganger, 25-6-2007

Dit is echt een vreselijk appartement, ik zou hier nooit meer heengaan. Wat een troep! Niks in de keuken doet het, deuren die nauwelijks op slot kunnen. Geen schone lakens of handdoeken in 2 weken. Vieze bedden, alles is vies en verrot. Geen receptie, dus altijd snachts lawaai. Echt waardeloos, het enige voordeel is dat de ligging perfect is, 5 min. lopen naar het strand en 1 min. naar discotheek las vegas, maar daar is dan ook alles mee gezegd..
    Gereisd anders in juni 2007

Dennis, 1-6-2006

Tijdens onze vakantie verbleven wij in het appartementencomplex Lucky. Dit beviel prima, maar de kamer die wij eerst toegewezen kregen (Kamer 1B) was een krot zoals je kunt zien op de foto's:

Daarna 2 keer naar de receptie geweest van Lotus waarna we een andere kamer kregen.. deze was een stuk beter! Wel lag er nog een gebruikte condoom op de kast... nadeel van goedkope schoonmaaksters zeker :p

Senôr Gerard was soms wel aan het zeuren als je teveel herrie had (Wij niet, maar stel dat je praatte op straat in de vroege ochtend dan vond hij het al snel te hard).

Al met al een prima appartement voor eigenlijk geen geld.

Gereisd anders in juni 2006

Willemijn, 1-6-2006

Ik heb het hier echt heel erg naar mijn zin gehad. We moesten wel van smorgens 6 uur tot smiddags 4 uur w88 tot we in ons appartement konden, maar het zag er bij ons van binnen nog aardig netjes uit! We misten een pollepel en wat pannen oke, maar er zaten aan dit lelijke appartement een hele hoop voordelen, zoals dat je echt binnen no time overal naartoe kon lopen in blanes, en dat je niet in een stikheet appartement komt als je thuis komt maar in een koel appartement! Tot 11 scheen de zon op ons balkon en daarna verdween hij! Ideaal! want voor de zon gingen we naar het strand! Ik zou het wel aanraden, want het is hardstikke gezellig voor in een plaats als blanes!
        Gereisd anders in juni 2006

Ziggie, 10-1-2006

Ik vindt het hypocriet van de mensen die over dit appartement gaan lopen zeuren. Je weet dat je boekt voor een extreem goedkoop appartement en dus moet je er ook niet over zeuren verder. Het ziet er van buiten inderdaad erg gaar uit allemaal, maar mij viel het uiteindelijk heel erg mee! We waren met zn 6en en hadden twee grote balkons. De stoelen zaten opzich prima. De bedden zien er gaar uit, maar slapen prima.

Mijn mening: Een prima appartement voor als je goedkoop op een goede plek in Blanes wilt zitten, verwacht er alleen niet teveel van. Zwemmen kan bij appartement Europa, das om de hoek.

Gereisd anders in januari 2006

robbie, 5-1-2006

hahaah !!

Als ik aan dat appartement denk moet ik me elke keer weer doodlachen. Wat een rotzooi! Geen receptie, geen zwembad!We hadden voor 6 pers. geboekt alleen we misten nog een bed:) We keken vanaf ons balkon tegen een muur aan en als je naar onderen keek was er zo;n mooie beerput met kots en vuilniszakken! echt fantastisch!

Het mooie van dit appartement was gwoon dat je dicht bij de uitgaansgelegenheden zat en gwoon harde muziek kon draaien! Er zaten veel hollandse jongeren. Voor 290 euro 14 dagen vond ik niet slecht.. ik had ook niks beters verwacht eigenlijk.

Owja zwemmen kan je gwoon bij Hotel europa.. 1 min lopen vanaf je appartement.

Het is geschikt voor jongeren die niet veel willen besteden en alleen in het appartement zijn als ze ff gaan slapen na het uitgaan en verder de dag doorbrengen op het strand.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lucky in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lucky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lucky scoort een 5.77 uit 10 op basis van 13 reviews.