Hotel Horitzo ****

Hotel Horitzo ****
8,9

Uitstekend

18 reviews over Hotel Horitzo in het Nederlands

Straat oversteken en je bent op het strand!

Ali Buisman, 14-8-2013

Geen aanrader voor de alleengaande reiziger: je betaalt in verhouding een absurd hoge toeslag. Echter het eten maakte veel goed :D. Erg genoten van ontbijt en bovenal het avondeten
Gereisd alleenreizend in juli 2013

Absoluut een aanrader

heer van der Steen, 17-4-2012

Goede bedden, perfect ontbijt, enige minpuntje geen zwembad
Gereisd met partner in april 2012

Hotel met SUPER UITZICHT maar slechte schoonmaak.

Jessica, 21-8-2011

Ik en mijn vriend zijn net terug van een heerlijke vakantie in Blanes.

We verbleven in hotel horitzo en zoals de recensies GOED hotel !

We hadden een kamer met uitzicht op zee en een supergroot balkon.

Personeel was aardig en behulpzaam.

Doch wat minpuntjes o.a. de schoonmaak.

Ik lees recensies dat de kamers superschoon zijn maar toen wij hier waren deden de kamermeisjes niet hun best.

Aangekomen roken we een vislucht wat van de tvkast vandaan kwam.

Dit was snachts en alleen de nachtmanager was aanwezig. Hij was zo aardig om even mee te komen naar onze kamer en heeft dit even schoongemaakt.

Ook vanaf dag 1 zag ik op de bedwant en op de tv kast soort van druppels(alsof er iets is opgesprayed en niet is afgedaan)Dit was gewoon nog te zien tot op de dag dat wij weggingen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Fantastisch hotel

Zuid Holland, 22-7-2011

Hotel Horitzo is een heerlijk hotel direct aan zee, personeel is superaardig. Gewoon een lekker, schoon, modern hotel, zeer uitgebreid ontbijt. Wij hebben er 1 keer avond gegeten maar dan is er weinig sfeer, dit is leuker om aan de boulevard te doen of in het dorp zelf. Het hotel heeft geen avondanimatie en voor gezinnen met klein kinderen niet echt een aanrader. Maar als je samen lekker weg wilt, gewoon boeken, toppie!
Gereisd met partner in juli 2011

ONWIJS!!!!!!! beoordeling een 10!!!!!!!!!!!!

c.c.s.m rueck, 22-5-2011

Dit hotel is echt het meest schone en meest gastvriendelijke hotel van alle hotels waar we zijn geweest.

Het personeel zo vriendelijk en zo gastvrij hebben we ze nog nooikt ergens gehad!!

Zelfs de butler spreekt nederlands, elke morgen vroeg hij of je lekker had geslapen echt super!!!!!!!!

De ligging is ook super aan het strand en wat een uitzicht!

Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar.

Zo schoon en zo ruim de kamers en elke dag schone bedden echt onwijs!!

Als je naar spanje wilt is dit een echt aanrader zeker doen!!!!!

we geven ze een 10,5!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in april 2011

Het was grote klasse

Jose Koolen, 28-8-2010

Al heel wat hotels bezocht maar zo vriendelijk en behulpzaam hebben we het nog niet meegemaakt.

Kamers waren keurig met mooie gerenoveerde badkamer.

We hebben met 7 personen een heel fijn verblijf gehad in Hotel Horitzo.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Fantastisch!!

Esther, 19-7-2010

Super mooi hotel zeker waard voor je geld!

Op je kamer gewoon een kingsize bed, op de badkamer een grote douch met massage stralen elke dag schone handoeken en je krijgt zelfs elke dag nieuwe shampoo..

heel erg vriendelijk personeel en elke dag roomservice! (Swiffer+dweilen bed opmaken)

Gereisd met partner in juli 2010

Klasse!

J Hessels, 16-8-2009

Super hotel, meteen aan de boulevard, kamers super schoon en modern. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt kan beter, maar ik heb alleen een koffie, jus d'orange en croissants nodig :) Echte aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Super hotel!

Anoniem, 6-8-2009

Ik ben hier deze zomer geweest, en het is zeker voor herhaling vatbaar. Service is helemaal top en ze kunnen je overal mee helpen. Op de kamers kun je van de vloer eten, ze zijn ook nog is vrij ruim. In één woord dus top. De prijs voor dit hotel is ook niet zo gek duur wat dus ook nog een + puntje verdient.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

geweldig hotel

Jantina, 24-7-2009

Heel rustig hotel, heerlijk gelegen gelijk langs het strand. Kamers heel schoon en mooi. Ontbijt uitgebreid. Leuke ligging, gemakkelijk aan te lopen naar het centrum met zijn vele restaurants. Service zeker bij de receptie een plus!

Heerlijk om op het terras nog wat te drinken na een dag aan het strand gelegen te hebben. Voor de 3e keer er naar toe.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Horitzo**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horitzo in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horitzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horitzo scoort een 8.93 uit 10 op basis van 25 reviews.