Appartement Camps **

Matig

12 reviews over Appartement Camps in het Nederlands

Nooooit meer

Teun Lamers, 15-6-2009

We kwamen aan, hebben enige tijd gewacht (ongeveer 6 uur) voordat we het appartement in konden. Daarna hebben we de kamer onderzocht op gebrekken. Koelkast, 1 pit op het fornuis en kraan deden het niet. Dit hebben we moeten melden. De douche is niet te regelen, of veel te heet of te koud. Bij de matrassen staken de veringen er zo goed als doorheen.

De ligging is goed en het appartement is ruim genoeg.

Uiteinelijk hebben wij als klap op de vuurpijl 300 euro borg moeten inlevern. De reden: er waren stenen gegooit vanuit het balkon. Dat waren de mensen boven ons. De reisleiding kon er vrijweinig aan doen.

Groet Teun

Gereisd anders in juni 2009

Slecht

Willem, 15-12-2008

Zeer onvriendelijk personeel. Wij kwamen in ons appartement in en vele dingen waren kapot, naar een lange reis moesten we de eerste dag dus eerst alles laten maken, en in ons appartement blijven... De klusjesman sneed zich aan een stukje glas, waardoor ons hele appartement vol bloed lag.. dit moesten we ook nog eens opruimen.. ons borg van €300 hebben we ook nooit meer terug gezien.. Dit omdat we 1 avond teveel lawaai hadden.. (Zonder waarschuwing) Niet geschikt voor jongeren, er zijn ook maar een paar kamers, dus vrij rustig. Maar zoek dan een appartement stamp vol met jongeren, waar je even iets meer lawaai mag maken, en je vele vrienden ontmoet.. Ik heb weinig goede woorden voor Camps over, en hoop dan ook dat de jongerenorganisaties ze niet meer aanbieden..
Gereisd anders in december 2008

NOOIT MEER!!

Koen, 15-12-2008

Geachte jongeren OPGELET!!!

Je denkt Blanes feesten en los gaan, maar ga dan ABSOLUUT NIET naar dit appartement... wij zouden er 8 dagen verblijven maar werden er de 2e dag zonder waarschuwing gelijk uitgeschopt. Natuurlijk waren wij 10 feestende jongeren,maar dit was te erg. Vele jongeren hoorden we idd over de borg zoals wouter vertelt.. Iedereen die wij spraken kreeg geen borg meer door smoesjes.. Ook is het personeel zeer onvriendelijk.. Wat bij ons het geval zelfs was, was dat er een gezin boven ons sliep.. in een jongerenappartement? JAAA echt te dom.. dus doe het NIET je bent al je geld kwijt, en je reisorganisatie helpt je echt niet..

Gereisd anders in december 2008

We zijn belazerd door dit appartement

Wouter, 19-8-2008

Deze vakantie ben ik met 5 andere vrienden een week verbleven in appartement Camps. We zijn belazerd door dit appartement. Zonder een goede reden namen ze 300€ borg in. Hun reden was dat de bank kapot was. Ik heb de gehele week op deze bank geslapen, en er was niets mis mee. Toen we na de hand vroegen of we naar de bank mochten kijken, werd ons verteld dat de bank al gemaakt was! Onze reisleiders vertelde dat dit elke week weer gebeurde. Dit was een zware domper aan het eind van de vakantie. Het appartement zelf was ruim. Maar veel was kapot in dit appartement, wat je van te voren zelf moest melden.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

geweldige week,slechte service

Tim, 21-7-2008

afgelopen week in camps gezeten. we hebben een geweldige week gehad! alleen wel veel problemen met het appartement. We zijn met alle jongeren in het complex bijna eruit gezet wegens te veel 'overlast' snachts, sloeg helemaal nergens op . er bleken gezinnen te zitten vanaf de 4e verdieping! tot en met de 3e verdieping zitten allemaal jongeren...

uiteindelijk mochten we lblijven. wel alle borg kwijt en opnieuw 100 euro borg betalen. echt de grootste oplichterij ooit. meerdere malen ruzie gehad met de receptie. dus als je voor camps heb gekozen; KIJK uit dat je niet godse hard genaait wordt door de recpetie met hun borg verhogingen..

voor de rest is de ligging perfect, dicht bij strand,supermarkt en uitgaans gelegenheden.

het appartement zelf is ook erg ruim van binnen!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Rick, 13-2-2008

Het is een goed appartement, ideaal voor een jongerenvakantie. Het klopt alleen wel dat je een stukje moet lopen naar het strand, maar dat is maar een paar minuten. Ik vond het ook een stukje uit de buurt van de barretjes, maar kan me daar ook niet aan storen.. Ik heb het er prima naar m'n zin gehad!
Gereisd met vrienden in februari 2008

Peter, 9-1-2008

Ik ben hier in Juli met wat vrienden geweest, deze appartementen leken ons wel leuk.

Uiteindelijk viel het togh allemaal een beetje tegen:

Er is meerdere malen ingebroken(ook bij buren), 2 stoelen waren kapot en het kostte heel veel moeite om nieuwe te krijgen,koken kan er niet, snikheet zonder airco(egt heel irritant) ,minder gezellig dan we gewend waren. Positief was dat het wel een gunstige ligging had tov uitgaansgelegenheden,supermarkt enz. En Blanes zelf was ook minder dan Chersonissos, waar we het jaar daarvoor zaten.

(Y)

Gereisd met vrienden in juli 2007

sil, 18-1-2007

echt een super appartement..

ideale ligging.. je loopt het appartement uit en je staat al bijna op het strand, je ziet de eerste discotheek al(denk dat sanne het verkeerde app voor zich heeft of zijn er verschillende locaties van?) en je zet 3 stappen en je hebt de eerste supermarkt, slijter en bakker al..

er wordt dan wel niet schoongemaakt maar het voordeel is dus dat je niet om 11 uur 's ochtends wakker gemaakt wordt door de schoonmaakster...

het is een heel ruim appartement met groot balkon uitzicht op zee...

Maar nog 1 tip: ga niet met z'n 7en de lift in want dat wil nog wel eens verkeerd aflopen zodat er 's ochtendsvroeg 7 uur brandweer en politie bij moeten komen ;)

Gereisd anders in januari 2007

Kieviet, 13-1-2007

behoorlijk groot appartement, geen airco, maar wel koel binnen. ligging is goed, dicht bij het strand en dicht bij supermarkt, uitgaanscentrum.

receptie zit in een andere straat, dus je kunt volledig je gang gaan.

en van die inbraakgevoeligheid was bekend bij ons, maar als je je deur niet op slot draait kunnen ze met een mes de deur openmaken. dus wel op slot draaien!!

kleine minpuntjes

-zelf handdoeken meenemen, je ziet de hele vakantie geen enkel personeelslid

-beddengoed te huur

-gaspitje kun je geen water mee koken

-geen zwembad

Gereisd anders in januari 2007

Sanne, 7-4-2006

Ik ben in de zomer van 2004 in dit appartement geweest. We zaten in een app voor 6 pers (met z'n 5en). Het is lekker ruim opgezet (2 slaapkamers, een ruime badkamer met bad, douche, toilet en mega spiegel haha voor de meiden onder ons) en een open keuken en woonkamer (met een slaapbank). Ook het balkon was goed, je kon er met z'n allen op zitten. De algemene indruk was dus oke. De ligging was ook wel aardig, aan een weg, het centrum was een kleine 10 minuutjes lopen. We hadden uitzicht op zee, dat was nog ongeveer een kleine kilometer. Alles goed te lopen dus. De service heb ik weinig van gemerkt. We hebben de eigenaresse een keer uit de lift moeten bevrijden, maar kregen geen bedankje of niks. Ook toen we de badkamerdeur niet opgekregen kwam er een jong zoontje om 'm open te krijgen. De prijs/kwaliteit was oke! Al met al een leuk appartement voor jongeren!
        Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Camps in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Camps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Camps scoort een 5.33 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: