Hotel Boix Mar ***

Boix Mar
7,6

7 tips over Boix Mar

Denise, 26-8-2014

-Kamers altijd op slot doen.

-Verplicht mensen van verschillende kamers niet om aan dezelfde tafel te eten.

-Ga eens écht schoonmaken met een stofzuiger.

-Zorg voor vriendelijke receptionistes. Een dame met kort, blond haar was erg kortaf.

-Zorg voor altijd een goede kwaliteit van je diner: elke avond een aardappelproduct, elke avond een 'licht' dessert zoals yoghurt, elke avond een neutrale ijssoort als vanille-ijs.

meiske uit brabant, 7-11-2013
neem een stekerdoos mee*neem neusspray mee* neem goeje oordopen mee als je slapen wil* neem je mooiste kleding mee neem veel geld mee* neem natuurlijk zeep enz mee* de meeste discotheken heben duren entree disco salavega maar 6euro* mogt je van veel glijbanen houden dat marineland stelt niet veelvoor je kan dan beter naar waterworld lorret de mar gaan denk ik* pas op dat je niet te veel herry schopt dan komt er hotel personeel aan je kamerdeur* smeer je goed in met zonebrandcreme (duh)*
m_elsinga1, 29-9-2013
Botanische tuin marinmar en santa clothilde zijn bezoeken waard. Voor € 1.80voor een enkeltje zit je met de bus in lloret de mar

Mei, 28-7-2012
Eet lekker buiten het hotel, goedkoop. En culinair !
fam smeenk, 8-7-2012

openbaar vervoer kortbij je kunt vlug met de trein naar alle ligenede badplatsen en barcelona een aanrader.Binnenland is grandioos.

Glac glac uitstekend terras voor sangira lekker versfruit heel lekker en goed ijs.Supper en netjes tegover de haven

hylkjehof, 4-5-2012
Er is weinig tot geen animatie, wat ik heerlijk vind. Vorig jaar oktober in een ander hotel tot 12 uur liggen stuiteren in mijn bed. Als je vertier zoekt is er genoeg te doen in de hotels om je heen.

Hylkjehof, 19-10-2011
Als je naar Barcelona wilt met de trein, vraag bij het busstation naar een combikaart voor de trein en de toeristenbus. dat scheelt je de treinreis.

Onze bezoekers bekeken ook: