Appartement Bitacora **

Bitacora

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bitacora bij:

1 review over Appartement Bitacora in het Nederlands

D van Boven, 3-7-2005

Ruime appartementen met ruime balkons.

Onder het appartementencomplex zat een goede pizzeria die er helaas wel voor zorgde dat je een gehele dag een pizza-lucht rook.De ligging is goed , want het strand is slechts 100 meter lopen en discotheek Las Vegas en cafes zijn aan de overkant van de straat.Zwembad is klein en onverzorgd en zorgde bij 2 van ons voor een oorontsteking. De receptie is maar een paar uur per dag bereikbaar en de schoonmaakploeg hebben we helemaal niet gezien in die 2 weken dat we er zaten. Appartementen zagen er daarom ook onverzorgd uit. Bitacora is daarom een echt appartement voor jongeren (veel aanwezig) die het niet te nauw nemen. Voor ouderen en gezinnen is het daarentegen misschien beter om iets anders te boeken.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bitacora in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bitacora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bitacora scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: