Bed and Breakfast Mas Pitra

9,2

17 reviews over Bed and Breakfast Mas Pitra in het Nederlands

Echt geweldig !!!

Linda Sturrus, 11-7-2017

Top locatie in de bergen.. prachtige b&b in de natuur. Heel lieve gastvrouw die werkelijk alles doet voor een fijn en aangenaam verblijf... Mooie en schone kamers en een heerlijk ontbijt. Gaan er zeker nog eens logeren...
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer gastvrij op mooie locatie!

Herwig, 15-8-2016

Mas Pitra is gelegen op een hele mooie locatie. Ellen- Marie is een super gastvrouw. We waren met onze dochter van 9 en ook zij werd helemaal in de watten gelegd door Ellen-Marie. Het ontbijt is heel uitgebreid en zeer smakelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Op een geweldige plek Slapen, eten en genieten

Henk, 8-8-2016

Ellen-Marie was ontzettend vriendelijk, veel informatie over de omgeving.

Heerlijk lekker groot zwembad. Ontbijt om van te smeullen, zoveel verse producten en eigen gemaakte taart of paninies.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige plek en wat een gastvrije ontvangst.

Loek van Dongen, 6-8-2015

Een pracht lokatie met een prachtig uitzicht over het middeleeuws dorp Besalu en de omgeving. Heerlijk toeven in een rustige omgeving, volop wandel mogelijkheden, heerlijk zwembad en wat een gastvrij ontvangst. Ontbijt is geweldig en de kamers zijn zeer sfeervol ingericht. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor iemand die het Andere Spanje wil ontdekken. Zeker met de tips van de eigenaren Ruud en Ellen is er veel te ontdekken in de omgeving.
Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke week bij Mas Pitra

Annelies Pijnenburg, 18-7-2015

Ik ben een hele week bij Mas Pitra geweest, samen met mijn zonen van 13 en 10 (de jongste werd daar 10 en kreeg van Ellen-Marie een geweldige verjaardagstaart, wat een leuke verrassing!). Ellen-Marie en Ruud zijn zeer gastvrij en de plek is betoverend, van de stille ligging en het uitzicht tot de heerlijke wandelingen die direct vanuit het huis kunnen worden ondernomen en natuurlijk het prachtige plaatsje Besalu. Het ontbijt was overdadig en heerlijk. Wij waren er in het voorjaar, om die reden de enige gasten, dat was heel bijzonder en prettig. Dankjewel voor de geweldige week!
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Echt een leuk B&B.

Sander , 31-5-2015

Afgelopen zomer twee nachtjes verbleven. Fijne plek met twee ontzettend leuke en markante eigenaren! Kortom, over 8 weken weer twee nachtjes.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Een aanrader!

maureen , 1-9-2014

Wij zijn een week gast geweest bij Mas Pitra bij Besalu. We hebben een fantastische tijd gehad. De eigenaren zorgen voor een warm welkom en vinden het leuk om je advies te geven als je daar om vraagt. En dat doen ze heel goed! Het appartement is heerlijk. Gezellig ingericht, groot en van alle gemakken voorzien. Ik raad Mas Pitra bij iedereen aan. Wij gaan in ieder geval graag weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk centraal adres.

Susan Burgers, 18-8-2014

Begin augustus hebben we met onze twee dochters een week genoten van ons verblijf op Mas Pitre. Net buiten de drukte van de Costa Brava en dichtbij de gezelligheid in Bésalu. Het strand, de bergen, Barcelona, Dalimuseum in Figueres, vanuit hier allemaal goed te doen. Het ontbijt bestaat uit een vers en zeer gevarieerd buffet, dit wordt buiten geserveerd met uitzicht op Bésalu. De eigenaren kennen de omgeving goed en geven tips over mooie plekjes en routes. Het zwembad ligt iets hoger dan het huis, niet heel groot, maar mooier dan op de foto's. Onze dochters voelden zich enorm thuis en willen graag snel terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke vakantieplek!

Bettina, 11-8-2014

In juli hebben we met onze kinderen een week bij Mas Pitre gelogeerd. We hadden een prachtig appartement, groot, luxe en van alle gemakken voorzien. Het mooie dorpje Besalu ligt op loopafstand. De accommodatie beschikt over een groot zwembad. De eigenaren doen er alles aan om hun accommodatie, die nu twee jaar open is, voortdurend te verfraaien. Met succes.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Echt vakantie!

liselot Uijterlinde, 22-7-2014

Het was voor een tussenstop van 2 dagen. Maar die waren zo fijn. Erg gastvrij was het bij Mas Pitre. S avonds ook daar gegeten en dat was echt heerlijk. En vooral de huisgemaakte vijgentaart! Besalu is een mooi plaatsje om te bezoeken.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Pitra in Besalú, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Pitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas Pitra scoort een 9.24 uit 10 op basis van 17 reviews.