Camping El Maset ***

7,9

19 reviews over Camping El Maset in het Nederlands

Geweldige camping

Willy, 17-5-2016

Supervriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar.

Fantastisch restaurant met een 3-sterrenkok.

Schoner dan schoon.

Gereisd familie in augustus 2014

Klein maar fijn

Esther, 28-8-2015

In juni een heerlijk rustig plekje tussen de bomen. Op loopafstand van het strand. Op de camping kun je heerlijk eten. Kleine plekken. Erg klein zwembad. Weinig caravanplekken. Steil terrein.
    Gereisd met partner in juni 2015

Leuke camping op een geweldige plek

Barendsen, 28-7-2013

El Maset verdient een 8. Het is een compacte camping op loopafstand van het heerlijke strandje Sa Riera. Dat gaat bult af makkelijker dan weer terug naar je plek (behoorlijk steil). Klantvriendelijk personeel en een familiaire sfeer. Elke ochtend vers brood en lekkere koffie in het restaurantje. Toch is het eten niet geweldig. Geen verse bereiding: Big American diepvriespizza's worden voor € 8,75 opgewarmd, net als de kip en de patat uit de oven. Mooi zwembadje en veel schaduw. Voor wifi moet je betalen terwijl de site zegt 'gratis'. Ook wordt het er allemaal wat viezig als de hele camping vol is. Dat kan men nog niet goed aan. Gezellige barretjes en restaurants nabij het strand (o.a. Recer de la Mar). Ook een recent geopende supermarkt met alles op voorraad en voor normale prijzen. Kortom een mooie en vriendelijke plek om van daaruit Catalonië te leren kennen. We gaan zeker nog 's terug!
    Gereisd familie in januari 2013

Prima camping!

vandewege, 15-12-2012

Wij zaten in Bungalow B10, deze was ruim en prima en heeft een behoorlijk terras en je zit aardig privé. (De bedbank in de woonkamer vonden wij iets minder, maar daar zeuren wij niet over). Je loopt zo naar het strand. Supermarkt ook op loopafstand, richting het strand. Wijj haalden vaak een croissantje en sinaasappelsap en liepen dan door naar het strand om daar te ontbijten. Dan was het ook nog lekker rustig, `s middags is het erg druk op het strand en we moesten er erg aan wennen, dat ze hun handdoekje echt direct naaast je neerleggen, dus erg hutje mutje. Verder heerlijk water. Op camping is het lekker rustig, geen disco toestanden. Onze kinderen van 9, 10 en 11 hebben zich prima vermaakt. Markt op woensdag is ook leuk. Leuk stadje. Mooie omgeving. Toch, na 2 weken hadden we het ook wel weer gezien. Geen massa-toerisme: heerlijk!!!! Camping is goed verzorgd! Leuk om te snorkelen en soms heerlijke golven waarin de kinderen zich goed vermaken. Voor volgend jaar zoeken wij weer zoiets
      Gereisd familie in juli 2012

Mooie plek, weinig ruimte.

hjtek, 13-8-2012

Terrasbouw met weinig plek
      Gereisd met partner in augustus 2012

een vondst

kees de graaff, 28-7-2012

ik zit dit te typen terwijl wij nog op deze camping staan. wij kwamen hier toevallig terecht en we vinden het een vondst. het is een kleine, rustige camping met een lekker zwembadje (zonder hinderlijke badmeester), een spelletjeshal voor de kids, een verhard voetbal- en basketballveldje, restaurantje met prachtig terras, en heel veel schaduw. de camping ligt in L-vorm op een heuvel. de baai op 300 m lopen is fantastisch, heerlijk zandstrand met veel groen eromheen. voor de snorkelaars zijn er allerlei vissen te zien. de bos/bergwandeling langs de beek naar begur en de wandelingen langs de rotsen aan beide kanten van de baai zijn werkelijk schitterend. er is een supermarkt op 100 m. veel kinderen, waaronder veel nederlanders. vanaf een uur of half 12 's avonds is het echt stil op deze camping. als ik 1 minpuntje zou moeten noemen, is het dat in de kleine toiletruimtes 's middags niet meer schoongemaakt wordt. de grote toiletruimtes zijn wel schoon.
      Gereisd familie in juli 2012

Prachtige Camping op een superlocatie

Familie van den Broek, 6-8-2011

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige terassen-camping op enkele minuten van het kleinschalige strand. We hebben in een van de bungalows de vakantie doorgebracht. Alles perfect onderhouden en super schoon. De website laat inderdaad niet goed zien wat voor een prachtige camping dit is!! Aanrader voor gezinnen met grotere kinderen. Ook de omliggende dorpen zijn prachtig om te bezoeken en om heerlijk te eten!

Familie van den Broek

Gereisd familie in juli 2011

Leuke vakantie, helaas slecht weer

Vera, 24-1-2011

Vorig jaar zijn wij naar deze camping gegaan. 4 meiden van 12, 14, 14 en 17 en 2 volwassenen. Het was een leuke camping, maar we waren er voor het hoogseizoen en het was er dus erg rustig. Geen andere jeugd. Het weer viel ook tegen, dus misschien kwam het daardoor. Twee weken lang alleen maar regen gehad, met 1 dag super goed weer. Al met al was het een leuke camping, leuke omgeving -> leuke vakantie!!!!
      Gereisd familie in mei 2010

superrustig

karel, 11-11-2009

Geen disco of muziekcafé.

Niets voor jongeren die willen uitgaan.

Gereisd met vrienden in november 2009

Paradijselijk gelegen camping

Onno Haalmeijer, 19-8-2009

Paradijselijk omdat het op loopafstand gelegen is van een van de mooiste baaien van de costa brava. Erg schoon. Veel klimwerk vanwege vlakke terrassen. Leuke plekken voor tenten met veel schaduw. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een camping om een rustige vakantie te vieren.
      Gereisd familie in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping El Maset*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Maset in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Maset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Maset scoort een 7.91 uit 10 op basis van 24 reviews.