Beoordelingen Camping El Maset***

El Maset***
21 beoordelingen
Beoordelingen Camping El Maset***
Crta. Platja de Sa Riera, SN, 17255, Begur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Maset*** in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Maset*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping El Maset scoort een 8,3 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Maset*** in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Maset***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping El Maset*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 28 vakantiefoto's van Camping El Maset*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Camping El Maset*** met andere accommodaties in Begur.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

17 beoordelingen over El Maset***

21 beoordelingen
8,2
8,1
7,4
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, 2013
"Leuke camping op een geweldige plek"vertalen
Barendsen
8,0

28-07-2013 El Maset verdient een 8. Het is een compacte camping op loopafstand van het heerlijke strandje Sa Riera. Dat gaat bult af makkelijker dan weer terug naar je plek (behoorlijk steil). Klantvriendelijk personeel en een familiaire sfeer. Elke ochtend vers brood en lekkere koffie in het restaurantje. Toch is het eten niet geweldig. Geen verse bereiding: Big American diepvriespizza's worden voor € 8,75 opgewarmd, net als de kip en de patat uit de oven. Mooi zwembadje en veel schaduw. Voor wifi moet je betalen terwijl de site zegt 'gratis'. Ook wordt het er allemaal wat viezig als de hele camping vol is. Dat kan men nog niet goed aan. Gezellige barretjes en restaurants nabij het strand (o.a. Recer de la Mar). Ook een recent geopende supermarkt met alles op voorraad en voor normale prijzen. Kortom een mooie en vriendelijke plek om van daaruit Catalonië te leren kennen. We gaan zeker nog 's terug!

met partner, Aug. 2012
"Mooie plek, weinig ruimte."vertalen
hjtek

13-08-2012 Terrasbouw met weinig plek

met jonge kinderen, Juli 2012
"Een vondst"vertalen
kees de graaff
6,0

28-07-2012 ik zit dit te typen terwijl wij nog op deze camping staan. wij kwamen hier toevallig terecht en we vinden het een vondst. het is een kleine, rustige camping met een lekker zwembadje (zonder hinderlijke badmeester), een spelletjeshal voor de kids, een verhard voetbal- en basketballveldje, restaurantje met prachtig terras, en heel veel schaduw. de camping ligt in L-vorm op een heuvel. de baai op 300 m lopen is fantastisch, heerlijk zandstrand met veel groen eromheen. voor de snorkelaars zijn er allerlei vissen te zien. de bos/bergwandeling langs de beek naar begur en de wandelingen langs de rotsen aan beide kanten van de baai zijn werkelijk schitterend. er is een supermarkt op 100 m. veel kinderen, waaronder veel nederlanders. vanaf een uur of half 12 's avonds is het echt stil op deze camping. als ik 1 minpuntje zou moeten noemen, is het dat in de kleine toiletruimtes 's middags niet meer schoongemaakt wordt. de grote toiletruimtes zijn wel schoon.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping El Maset*** bij:

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping!"vertalen
vandewege
8,0

15-12-2012 Wij zaten in Bungalow B10, deze was ruim en prima en heeft een behoorlijk terras en je zit aardig privé. (De bedbank in de woonkamer vonden wij iets minder, maar daar zeuren wij niet over). Je loopt zo naar het strand. Supermarkt ook op loopafstand, richting het strand. Wijj haalden vaak een croissantje en sinaasappelsap en liepen dan door naar het strand om daar te ontbijten. Dan was het ook nog lekker rustig, `s middags is het erg druk op het strand en we moesten er erg aan wennen, dat ze hun handdoekje echt direct naaast je neerleggen, dus erg hutje mutje. Verder heerlijk water. Op camping is het lekker rustig, geen disco toestanden. Onze kinderen van 9, 10 en 11 hebben zich prima vermaakt. Markt op woensdag is ook leuk. Leuk stadje. Mooie omgeving. Toch, na 2 weken hadden we het ook wel weer gezien. Geen massa-toerisme: heerlijk!!!! Camping is goed verzorgd! Leuk om te snorkelen en soms heerlijke golven waarin de kinderen zich goed vermaken. Voor volgend jaar zoeken wij weer zoiets

met oudere kinderen, Juli 2011
"Prachtige Camping op een superlocatie"vertalen
Familie van den Bro...
9,0

06-08-2011 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige terassen-camping op enkele minuten van het kleinschalige strand. We hebben in een van de bungalows de vakantie doorgebracht. Alles perfect onderhouden en super schoon. De website laat inderdaad niet goed zien wat voor een prachtige camping dit is!! Aanrader voor gezinnen met grotere kinderen. Ook de omliggende dorpen zijn prachtig om te bezoeken en om heerlijk te eten!

Familie van den Broek

met oudere kinderen, Mei 2010
"Leuke vakantie, helaas slecht weer"vertalen
Vera
7,0

24-01-2011 Vorig jaar zijn wij naar deze camping gegaan. 4 meiden van 12, 14, 14 en 17 en 2 volwassenen. Het was een leuke camping, maar we waren er voor het hoogseizoen en het was er dus erg rustig. Geen andere jeugd. Het weer viel ook tegen, dus misschien kwam het daardoor. Twee weken lang alleen maar regen gehad, met 1 dag super goed weer. Al met al was het een leuke camping, leuke omgeving -> leuke vakantie!!!!

met vrienden
"Superrustig"vertalen
karel
7,0

11-11-2009 Geen disco of muziekcafé.
Niets voor jongeren die willen uitgaan.

met partner
" gezellige sfeer"vertalen
jolande
10,0

19-07-2009 mooie camping. kom er al jaren.
fijn strand.

Wel steil, maar ruime plekken. Op de camping heerst veel rust

met partner
"GEWELDIG!"vertalen
Manon
10,0

13-07-2009 Het is een super camping voor jong en oud!Het strand is erg dichtbij en je kan er gemakkelijk naar toe lopen. De plaatsen zijn ruim. De camping is van alles voorzien.

met oudere kinderen, Juli 2009
"Paradijselijk gelegen camping"vertalen
Onno Haalmeijer
9,0

19-08-2009 Paradijselijk omdat het op loopafstand gelegen is van een van de mooiste baaien van de costa brava. Erg schoon. Veel klimwerk vanwege vlakke terrassen. Leuke plekken voor tenten met veel schaduw. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een camping om een rustige vakantie te vieren.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ben jij wel eens gezakkenrold?

Bent u de eigenaar?