9,5

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Torre Nova***** bij :

211 reviews over Appartement Torre Nova in het Nederlands

Rust, ruimte en gevoel van thuiskomen

Hansen, 14-8-2017

Niks meer aan toe te voegen aan de reviews hieronder, in een woord geweldig !!

Bedankt Geert en Jaqueline voor de fantastische week bij jullie in het resort.

super vakantie!

Ad en Anja, 14-8-2017

Torre Nova is een mooi gerestaureerd huis met prachtige appartementen. Het ligt heel centraal. Leuke dorpjes in de buurt en op een steenworp afstand van o.a. Barcelona en Montserrat. Zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren die tips geven voor uitstapjes of goede restaurants. Iedere week organiseren ze een gezellige activiteit (BBQ, tapasavond in een restaurant) voor de gasten, waar je vrijblijvend aan deel kunt nemen. Ruime tuin met mooi en schoon zwembad en voldoende schaduwplaatsen om lekker te relaxen. Een ideale locatie voor een super vakantie!
Gereisd met partner in augustus 2017

Het Toscaanse gevoel in Catelonie

Vivian de Vries, 14-8-2017

Prachtig verblijf,hartelijk ontvangst,top hygiëne.Centrale ligging t.o.v stranden( Sitges is een aanrader), Barcelona,mooi wandelgebied en leuke stadjes.In het appartement ligt een map waarin alle uitstapjes beschreven staan. Kinderen hebben zich ook goed vermaakt bij het zwembad.Echt een aanrader voor zowel koppels als mensen met kinderen van alle leeftijden.Geert en Jacqueline zijn altijd bereid om informatie te geven over de omgeving.

Geweldig 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Corina keuken, 13-8-2017

Net terug van een fantastische week bij Geert en Jaqueline ,was echt geweldig we zijn helemaal tot rust gekomen ,om de dag leuke excursies gedaan en dan de dag erna lekker weer de hele dag bij komen op Torre Nova ,wij en ionze Puberdochters zijn helemaal tot rust gekomen ,kregen leuke tips van Geert en Jaquelline ,ivm leuke plekjes en eetgelegenheden 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻Zeker een Aanrader ,Gr .

Genoten!

Marinda, 10-8-2017

We hebben genoten van een heerlijke relaxte vakantie bij Torre-Nova. Een heel goed verzorgd appartement op de begane grond en wat daarbij zeker even genoemd moet worden zijn de goede bedden! Een kwaliteit die je zeer zelden tegen komt. Het is een mooie, luxe, rustige locatie met een lekker zwembad. Geert en Jacqueline stonden altijd klaar voor tips of gewoon een gezellig gesprek. Daarnaast organiseren ze eens per week een leuke BBQ of tapasavond waarbij je ook gezellig een borrel drinkt met je medebewoners, terwijl de kinderen lekker spelen. Een bakker, kleine supermarkt en restaurant op loopafstand, maar een MUST DO is toch echt Castell d'Orpi. Heerlijk eten, leuke bediening en een zéér schappelijke prijs (overal eigenlijk wel in deze omgeving). Daarnaast zijn er veel leuke uitstapjes in de directe omgeving met Barcelona en Sitges op rij-afstand. In het appartement ligt een informatiemap met nog veel meer leuke tips (restaurants & uitstapjes).

Het enige wat voor ons de eerste dagen even aanpassen was, was het feit dat er niet veel kinderen waren en overdag iedereen op pad was. Dat veranderede wel wat na een paar dagen toen er meerdere gezinnen met kinderen arriveerden. Tijdens eerdere vakanties was er ook overdag veel meer 'actie' voor ons zoontje (6) en gingen de kinderen iedere avond gezamenlijk op onderzoek uit, terwijl (sommige) ouders buiten gezellig een borreltje dronken. Dat was hier anders, want iedereen was meer op zichzelf en in de avonduren in hun eigen appartement. Dit is zeer zeker geen kritiek op de Geert en Jacqueline die hun zaakjes super voor elkaar hebben en een prachtige locatie hebben! Maar ik wil dit wel graag melden zodat men zich er wel van bewust is (daar let ik zelf nl wel op). Wellicht is dit in andere weken wel anders geweest, maar dit was onze ervaring. Ik heb de locatie vermeld in mijn favoriete vakantieadressenlijstje en zal het zeker ook aan andere aanraden.

Erg genoten

Pieter, Cynthia & Lucas, 7-8-2017

Mooie plek met zorg ingericht. Hartelijk ontvangst en alle hulp indien nodig. Kwaliteit staat voorop. Mooie natuurrijke omgeving en goede uitvalbasis richting kust, bergen, Barcelona en wijnstreken. Absolute aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Prachtig luxe appartement, schitterend uitzicht!

Annalieke van der Veen, 1-8-2017

We hebben genoten van ons verblijf bij Geert en Jacqueline. Wat is Torre Nova een heerlijke plek om vakantie te houden. Redelijk dichtbij Barcelona, tussen mooie dorpjes en aan de voet van de berg Montserrat. Veel mogelijkheden tot uitstapjes, cultureel en sportief. Er zijn veel goede restaurantjes in de buurt waar je voor een prikkie zeer goed kunt eten. De kinderen vermaken zich prima in het grote zwembad en de prachtige tuin, Geert en Jacqueline staan altijd klaar voor hulp, tips of een praatje. We hebben zelden in zo'n prachtig, ruim ( wij zaten in Montserrat, met dakterras) appartement gezeten. Ook superfijn: de bedden zijn absoluut top! Liggen heerlijk en ze zijn lang!

Wij komen zeker weer terug!

Gereisd familie in juli 2017

Prachtig appartement op schitterende locatie

Hester, 1-8-2017

De ligging is echt prachtig, rustig, maar wel voorzieningen (bakker, supermarkt, restaurants) op loopafstand. Mooie omgeving, Montserrat, Barcelona, het strand en nog veel meer bezienswaardigheden in de buurt. Het appartement was van alle gemakken voorzien (oa erg lekker bed) en gastheer en -vrouw Geert en Jacqueline zorgen voor een warme ontvangst en goede informatie (oa voor uitstekende restaurants).
Gereisd met partner in juli 2017

GEWELDIG

Inge Lijnen, 28-7-2017

Een heerlijk huis, super gastheer en -vrouw. Bakker en supermarkt op loopafstand. Prachtig zwembad en mooi zicht over de heuvels. Een topadres op amper een uurtje rijden van het schitterende Barcelona.
Gereisd zakelijk in juli 2017

Gewoon erg goed

Joop & Lydia, 16-7-2017

Mooi, schoon, rustig en ruim appartement op begane grond met eigen terras. Goede service van Jaqueline en Geert. Petje af voor hetgeen wat ze van het oude landhuis gemaakt hebben. Eigen vervoer is wel aan te raden.
Gereisd met partner in juni 2017
Geert van Heijningen,
Bedankt voor jullie mooie review! Wij kunnen een mooie website of virtual tour maken, maar ons geloven ze niet ;) jullie wel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Nova in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre Nova scoort een 9.45 uit 10 op basis van 222 reviews.