Appartement Torre Nova *****

WebsiteLink naar website

220 reviews over Appartement Torre Nova in het Nederlands

Prachtige vakantie!

febe_jonathan, 3-10-2017

We hebben twee weken verbleven in Torre Nova bij Geert en Jacqueline. De ligging, het domein en de appartementen waren allen prachtig! Er is zoveel te doen in de omgeving, dat twee weken nog niet genoeg waren. Leuke stranden, stadjes en uiteraard Barcelona. Alles op minder dan een uur rijden. Bakker en supermarktjes op een paar minuten wandelen. Er hangt een heel fijne sfeer op het domein. Wat deze vakantie voor ons, naast het prachtig gerestaureerde verblijf nog een tikkeltje meer gaf dan eerdere reizen waren toch wel de eigenaars. Discreet aanwezig en altijd bereid tot een babbeltje en uitleg met een ongezien enthousiasme en vriendelijkheid. De Torre Nova night in Castell d'Orpi was memorabel! We hebben een top vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weg van alle drukte in een oase van rust

Ben/bettina, 29-9-2017

Verscholen tussen de bergen vind je hier een plek met de benodigde faciliteiten. op loop afstand. appartement monsarrat waar wij voor gingen is van alle gemakken voorzien en blinkt uit door het terras met meer dan geweldig uitzicht. het domein is rijkelijk voorzien van vrucht en fruitbomen. waar naar hartelust geplukt kan worden. de natuurliefhebber komt op deze plek ruimschoots aan zijn/haar trekken.de grotere steden liggen op 12 a 15 min afstand waar gewinkeld geluncht en gegeten kan worden ook vind je daar de lokale markten en supermarkten de eigenaars maken je wegwijs in de omgeving via een boekwerk in het appartement en via een schoolbord in de hal
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Esther, 17-9-2017

Heerlijke lokatie waar we ons volledig thuis voelden. Onze peuter kon rustig door de tuin rennen en aan alles was gedacht. Geert en Jacqueline waren bereid om over over mee te denken; ze hadden zelfs een po voor onze kleine meid.

Een absolute aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Jacqueline en Geert, Torre Nova, owner, 20-9-2017
Leuk om te lezen dat jullie vakantie op Torre Nova goed is bevallen en dat we een kindvriendelijke locatie zijn waar je je thuis voelt :) Bedankt voor jullie recensie en graag tot ziens!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre Nova bij:

Mooie en rustig gelegen accommodatie

Caroline, 7-9-2017

De appartementen zijn gelegen in een prachtig verbouwd oud huis. De appartementen zijn ruim en schoon. Het zwembad is groot met genoeg ruimte eromheen om in de zon of de schaduw te liggen.

De accommodatie ligt aan de rand van een zeer rustig dorp, dat een paar levensmiddelenwinkeltjes heeft en een restaurant. Een auto is zeker aan te raden als je veel van de omgeving wilt zien of wat uitgebreider wilt eten of boodschappen doen.

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 10-9-2017
Bedankt voor jullie recensie! En behalve genieten op Torre Nova in het appartement of aan het zwembad is er heel veel te doen in onze omgeving. Met de auto ben je zo in Barcelona of het strand, en in de dorpjes om ons heen kun je het Spaanse dagelijks lleven meebeleven. Nogmaals dank voor het delen van jullie ervaringen en graag tot ziens!

fantastische plek

Melissa Orang, 1-9-2017

ideale uitvalsbasis van barcelona midden in de natuur, super rustgevend Geert en Jaqueline heel gastvrij en uitstekende service. 5 sterren waardig!
Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 4-9-2017
Blij dat jullie fijne dagen bij ons hebben gehad! Bedankt voor de mooie recensie! We zien jullie graag terug op Torre Nova :)

Idyllische plek

Marion, 29-8-2017

Wat een fantastische plek om op vakantie te gaan! Prachtig appartement op de begane grond. Appartement goed uitgerust. De map met tips over de omgeving was super handig! Geert en Jacqueline zijn zeer bevlogen en enthousiast. De tapas- en bbq avonden waren erg gezellig!
Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 1-9-2017
We hebben een best hoge score op Zoover, maar dat betekent ook dat iedereen met hoge verwachtingen op Torre Nova aankomt. Het is onze uitdaging om die elke keer opnieuw weer waar te maken. Fijn dat dat voor jullie ook gelukt is :) Bedankt voor jullie bezoek en de mooie recensie. Het is elke keer weer leuk om te lezen dat de vakantie op Torre Nova goed is bevallen. Graag tot ziens!

Heerlijke locatie

Filip, 28-8-2017

Zeer goede uitvalsbasis om de regio rond Barcelona te verkennen. Heel wat te beleven (steden, natuur, strand, ...). De map die op de kamer ligt bevat zeer goede en nauwkeurige informatie over allerhande activiteiten in de buurt, wegbeschrijvingen, enz... Je komt op plaatsen die je anders nooit vindt in een standaard reisbrochure. De prijs is misschien boven het gemiddelde maar je krijgt wel waar voor je geld.
Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 29-8-2017
Bedankt voor jullie mooie recensie over Torre Nova. En inderdaad is er, behalve lekker aan het zwembad van Torre Nova liggen, heel veel meer te beleven rond Barcelona dan de meeste mensen weten. We noemen het zelf het 'Toscane van Catalonië' ;) maar dan nog rustig en authentiek. Fijn dat onze informatiemap jullie op plekjes heeft gebracht die je anders misschien niet gevonden zou hebben. En zelfs als een vogel boven Torre Nova en de groene vallei gevlogen.. (met de drone en de virtual reality bril- leuk dat jullie zoon er ook zo enthousiast over is). We zien jullie graag terug op Torre Nova in de toekomst!

Geweldige plek!

Cindy Kuipers-MacGillavry, 26-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Torre Nova! Alles klopt hier gewoon. Geweldige plek! En zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt Geert en Jacqueline voor de fijne week bij jullie!

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 29-8-2017
Leuk om te leen dat op Torre Nova alles klopt :) Bedankt voor jullie mooie recensie en we zien jullie graag weer terug op Torre Nova! Gaan we uiteraard ook weer tapas eten bij Castell d'Orpí ;)

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

Milena Veenis, 23-8-2017

Prachtig huis, ruime en mooie appartementen, prettige tuin met zwembad en mooie omgeving. Alle dagelijkse voorzieningen (bakker, supermarktje, restaurantje en café) op loopafstand. Behalve uitstapjes (Barcelona, klooster, wijnproducent e.d.), mooie wandel-mogelijkheden vanuit huis. Helaas hadden wij geen fiets bij ons, maar het is ook een geweldig fietsgebied.
Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 25-8-2017
Bedankt voor jullie mooie recensie! Goed om te lezen dat jullie vakantie bij ons is bevallen. Ook bedankt voor de gezelligheid op de tapasavond in Castell d'Orpí. Fietsen is hier inderdaad super, we kunnen trouwens fietsen huren hier voor jullie, zelfs e-bikes (zodat je wat hulp hebt als je moe wordt van de heuvels). Bedankt voor jullie bezoek en graag tot ziens!

Rust, ruimte en gevoel van thuiskomen

Hansen, 14-8-2017

Niks meer aan toe te voegen aan de reviews hieronder, in een woord geweldig !!

Bedankt Geert en Jaqueline voor de fantastische week bij jullie in het resort.

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 25-8-2017
Kijk dat is een kernachtige recensie! ;) En inderdaad is het meeste al geschreven over Torre Nova Resort. Fijn dat jullie van jullie vakantie op Torre Nova hebben genoten. Bedankt voor jullie bezoek en tot ziens!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre Nova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Nova in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre Nova scoort een 9.44 uit 10 op basis van 231 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: