Appartement Suites Marina ***

Suites Marina
8,5

11 tips over Suites Marina

Rosas, 4-1-2015

Koop een 5 dagen kaart voor de metro. Denk om zakkenrollers.

Restaurants bij appartement vonden wij niet super. Pizzeria een stukje verder op niet doen. Een Ierse bar een stukje verder dan de Mac do, wel een aanrader. In het centrum lekkere tapas bij Taller tapas. Pas wel op met eten en hygiene ivm voedselvergiftiging.

Roger Koedoot, 11-7-2014

Neem voor de keuken een handdoek, vaat oekje en afdroogdoek mee.

Neem voor de badkamer je eigen washandjes mee.

Er is geen gratis WIFI, kosten zijn 4 euro per 24 uur. Maar 3G is er wel met goed verbinding.

Anne Marie, 1-4-2014
Neem een vaatdoekje en theedoek mee

carlijn1987, 26-12-2013

Wij hebben per persoon een 10 rittenkaart gekocht voor de metro (per stuk nog geen 10 euro). Hier kwamen we prima mee uit. Met een vrij reizen kaart voor 4/5 dagen ben je veel duurder uit.

Een taxi vanuit het vliegveld kost rond de 40 euro. Met baby handig, maar ook omdat het anders toch wel een gedoe is trein/bus en dan nog metro en een stukje lopen.

Wanda, 11-9-2013

ga niet naar de supermarkt op de hoek, maar loop iets verder. Deze is namelijk goedkoper

Ik raad het vrienden en familie zeker aan om hier te verblijven.

francis125, 23-8-2013
Een aanrader. Dicht bij metrolijn L2, zodat je snel in het centrum van de stad was. Ook kon je gebruikmaken van de aerobus en de metro om bij het appartement te komen

Henriëtte van Hespen, 3-11-2012

Vanaf het vliegveld met de Aerobus op Plaça de Catalunya aangekomen, is de afstand naar het appartement makkelijk te belopen.

Zo zie je alvast iets van de stad!

Rene Hogenberk, 26-10-2012
Reis met de bus , zie je nog eens wat, vraag bus plattegrond bij de Infokiosken die je overal in de stad ziet.
Lara13, 3-10-2012
Carpe Diem Lounge Club! Aan het strand, heerlijk relaxen! Wel wat duur, maar prachtig uitzicht en goede sfeer.
laura sikma, 19-8-2012
lekker je ontbijtje halen bij de supermarkt naast het appartement. en voor een paar euro brengen de taxi' s je door de hele stad.

Onze bezoekers bekeken ook: