Appartement Suites Marina ***

8,5

33 reviews over Appartement Suites Marina in het Nederlands

Fantastisch,dichtbij Sagrada Familia,metro,super.

frida, 14-2-2017

Alles was perfect,2 slaapkamers,zitkamer,keuken met apparatuur. Zelfs vaatwasser.
Gereisd met vrienden in september 2015

ruim en mooi

jolanda, 28-9-2015

het appartement is super ruim voorzien van vaatwasser, geen koffiezetapperaat Wanneer je op je balkon zit kijk je uit op de binnen plaast van het blok huizen. De bedden worden opgemaakt en handdoeken gewisseld.Op de hoek zit een supermarkt , waar je alles kan kopen voor ontbijt,lunch en diner.
Gereisd met partner in september 2015

Goed te doen

Rosas, 4-1-2015

Het appartement zag er zo uit zoals op de foto's qua binnenkant echter hadden wij een appartement dat uitkeek op de lelijke B innenplaats maar daardoor wel rustiger. Het was netjes en iedere dag kwam de schoonmaakster in ieder geval voor het bed opmaken en de vaatwasser aan te zetten. Soms kwam ze best wel vroeg en soms pas middags. Dit was soms wel wat irritant. Keukengerei was er weinig, met name een scherp mes ontbrak voor ons. Het bed was prima en lag goed. Het blijft wel erg donker in de kamer door de rolluiken dus verslaap je je zo. De badkamer was goed functioneel maar wel wat aan vervanging toe her en der wat schimmel en een open liggende föhn was wel wat gevaarlijk. Ook de douchekop begon wat af te brokkelen. En als het warm water op is voor het bad moet je een half uur wachten, wel even handig om te weten.

Maar al met al een prima appartement, wij zijn er een week geweest. Dus zeker te doen en niet al te duur als je het hier boekt. Dichtbij metro en sagrada familia.

Gereisd met partner in december 2014

fantastisch appartement

Anita van den Brandhof, 24-10-2014

Een perfect appartement! Toen wij binnen kwamen konden we onze ogen niet geloven! Wat een ruimte.

Elke dag werd alles schoongemaakt, de vaatwasser aangezet, bed opgemaakt, handdoeken verwisseld, kortom complete service!

De locatie is perfect, supermarkt op 2 meter afstand en heel dichtbij een metro!

Zeker een aanrader voor een stedentrip naar Barcelona!

Gereisd met partner in oktober 2014

Erg goede acco v oor paar dagen Barcelona

Roger Koedoot, 11-7-2014

Wij hebben 4 dagen lang Barcelona verkend. Dit appartement was voor ons erg goed! Het ligt op een steenworp afstand van een supermarkt waar de prijzen redeljk zijn en alles is te krijgen. Ook ligt het zo'n 200 meter van de Sacrada Familia af. Leuk om hier telkens weer uit te komen op weg naar de metro en weer terug naar het appartement.

Handdoeken worden elke dag verschoond, bed wordt elke dag opgemaakt. lift is aanwezig.

Er is goede zonsverduistering en voor je het weet lig je tot 9.00 in bed omdat het het niet licht wordt.

Gereisd met partner in juli 2014

Goede plek voor een stedentrip

DonkeyKong_187, 2-5-2014

Goede prijs kwaliteit verhouding. Elke dag werd alles verschoond. Niet superdeluxe maar goed voor een stedentrip. Ook is de ligging perfect. Sagrada familia op een steenworp afstand evenals de supermarkten en de metro. Een aanrader!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima uitvalbasis voor een stedentrip Barcelona

Anne Marie, 1-4-2014

Goed verzorgd functioneel ingericht

Dichtbij metro en supermarkt

Genoeg eetgelegenheid in de naaste omgeving

Vriendelijk personeel

Schoon

Gereisd met partner in januari 2014

Perfetto!

AM Zondag, 8-3-2014

Zoals getoond groot appartement met vanaf balkon zicht op Sagrada Familia. Om de hoek een McDonalds, Carrefour en Conexpres. Genoeg leuke eettentjes in de buurt. Zeer behulpzame medewerkers. Mr Koldo heeft ons prima geholpen met het uitzoeken van busverbindingen enz. Er werd uitstekend Engels gesproken. Iedere dag schone handdoeken, bed opgemaakt en vaatwasser aangezet.

Goed geisoleerd. s Nachts wel wat verkeersgeluid maar niet storend.

We komen hier zeker terug met onze kinderen. Keuken wel een waterkoker aanwezig, voor mogelijkheid tot koffie zetten zelf gezorgd. Oven en magnetron aanwezig. Uitstappen bij Sagrada Familia met L2 of L5. Maar als je komt vanuit Estacio del Nord is een taxi even duur dus aan te bevelen!

Gereisd met partner in maart 2014

Goed appartement.

janroffel, 5-3-2014

Prima, behulpzaam personeel, schoom

Goed te bereiken.

Mooie ligging bij de Sagrada Familia.

Winkel direct om de hoek tot 2.00 uur nachts open.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Prima ligging

carlijn1987, 26-12-2013

Wij zijn hier met onze baby van 8 maanden geweest. Het is vlakbij de Sagrada Familia (een blok verderop) waar ook gelijk een metrostation ligt. Het appartement was prima verzorgd en ingericht voor onze baby. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Suites Marina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Suites Marina in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Suites Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Suites Marina scoort een 8.54 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: