Appartement Sevilla

Sevilla

3 reviews over Appartement Sevilla in het Nederlands

Barbara, 13-6-2008

De locatie is fantastisch, dichtbij strand en stad. Om de hoek ligt een grote supermarkt. Bij aankomst hoefden we geen borg te betalen maar we moesten een contract tekenen waarin we beloofden na 22 uur stil te zijn; de buren wensen hun avondrust.

Het appartement ziet er wat uitgeleefd uit en alle bedden zijn eigenlijk aan vervanging toe. Afgezien van de mager aangeklede tvkamer en het ontbreken van een kluisje, is het appartement prima geschikt voor een aantal dagen. De badkamer is top en voorzien van een grote goedwerkende douche. De kamer met muziekinstallatie wordt middels een gordijn afgescheiden van de keuken. Het dakterras is via het trappenhuis te bereiken (niet rechtstreeks vanuit appartement). Overigens is dit trappenhuis heel smal; dus neem geen grote koffers mee.. Eindconclusie: ‘n heel fijn appartement waar we absoluut nog eens een aantal dagen zouden willen verblijven.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Nicolette van der Meijden, 7-5-2008

Ideaal appartement om een aantal dagen te verblijven. 1 straat verder de boulevard en aan de andere kant het lange strand van Barceloneta. Voor mensen die slecht ter been zijn is het geen optie, omdat je via een smalle en nauwe trap omhoog moet naar de tweede verdieping. Lekkere grote tafel, waar je `s avonds gezellig nog wat kunt drinken en een spelletje kunt doen. Wij mochten zelfs de laatste dag het appartement nog tot `s avonds gebruiken, omdat het nog niet verhuurd was voor die dag (zonder extra kosten).
Gereisd met vrienden in mei 2008

pia, 30-12-2007

Zojuist kerst gevierd in Barcelona/ appartement Sevilla in de wijk Barceloneta. Ligging is leuk, vlakbij strand en in de oude volksbuurt met kleine 10 minuten lopen naar de Ramblas. Appartement viel wat tegen, geen zitruimte behalve in de keuken, matige inventaris maar wel schoon. Voor de zomer een ideaal groot, prive dakterras met ligbedden en eettafel. Zeer nauwe doorgang naar boven( 2de etage)
Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sevilla in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sevilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sevilla scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.