Hotel Sercotel Glories ***

7,8

8 reviews over Hotel Sercotel Glories in het Nederlands

Aanrader!

LaylaD, 9-5-2011

De kamer bevond zich op de kelderverdieping, we hadden uitzicht op een heel klein binnenplein maar was daardoor wel rustig gelegen. De kamer was schoon en redelijk groot. We hadden een probleem met de spoelknop van de wc maar dat werd direct door iemand verholpen.

Het hotel ligt op een kleine 15 minuten lopen van de Sagrada Familia en slechts 5 minuten van een metrostation. Hierdoor was de hele stad gemakkelijk te bereiken.

We zijn met de Aerobus vanaf de luchthaven naar Plaça Catalunya (ongeveer 5,80 eur p.p. enkele reis) gereisd en van daaruit het laatste stuk met de metro.

Gereisd met partner in april 2011

Goed hotel, goede prijs kwaliteits verhouding

Michiel, 6-1-2010

Het is een leuk hotel en het personeel bij de recepie is vriendelijk.

We kwamen redelijk vroeg aan bij het hotel, 10.30 AM en aangezien dat er kamers vrij waren deden ze niet moeilijk en konden we meteen de sleutel krijgen en de kamer in! De reservering was ook niet goed doorgekomen bij het hotel, maar dit hebben ze met 1 telefoontje direct voor ons opgelost!

Het zijn kleine kamers maar wel schoon en netjes, het bed was niet echt super, je voelde de vering er doorheen, volgens mij niet geschikt voor mensen met rugklachten.

Het ontbijt was wel goed, veel diversiteit en werd gedurende het gehele ontbijt aangevult.

Het hotel is rustig gelegen op 15 min. van de sacrade familia en op een paar min van de metro. We hadden de hele vakantie een metrokaart en daarmee is alles goed te bereiken.

alles bij elkaar een goed hotel in een niet echt sprekende buurt, maar met de metro is alles goed te doen.

Gereisd met partner in december 2009

sober maar degelijk hotel.

Helmond, 17-8-2009

de omgeving was niet echt mooi, alles was wel op loopafstand.
Gereisd met partner in augustus 2009

Goed hotel!

Esther, 7-7-2009

In juni een stedentrip gemaakt naar Barcelona.

Hotel ziet er verzorgd uit en is heel schoon.

Kamer en badkamer zijn netjes.

Het ontbijt is echt goed. Voor ieder wat wils én tot 10.45 uur! Dus je kunt evt. uitslapen.

Metro op loopafstand. Hotel ligt in een rustige wijk. Kleine supermarkt in de straat aanwezig.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2009

Heel prettig en vriendelijk

R. Sluijter, 30-5-2009

Op een half uur lopen van het Playa de Catalunya. Een hotel met een prettige uitstraling, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de metro is maar een paar minuten lopen. Loop je naar het centrum, kom je langs veel huizen uit de Modernista-periode; zeker een toegevoegde waarde.

Het sanitair is goed, de kamers niet erg groot. Maar ja, als je toch met name buiten bent, is dat uiteraard geen probleem.

Gewoon veel waard voor z'n geld.

Gereisd met partner in mei 2009

Nelly Lenssen, 18-10-2007

Prima hotel alles netjes

Heerlijk ontbijt bufet

bad mocht een nieuwe kit beurd hebben

anders geen op of aan merkingen

gunstig gelegen t o metro

Gereisd met partner in oktober 2007

L.Hendriks, 3-1-2006

Prettig hotel voor een vriendelijke prijs.

Ligging is gunstig t.o.v. metro.

Rustige wijk

Gereisd met vrienden in oktober 2005

Linda Bongers, 3-1-2005

Wij zijn hier geweest van 16 tot en met 19 december 2004. Het hotel ziet er goed verzorgd uit en de kamers zijn schoon. Het ontbijt is erg uitgebreid. De metro is op 5 minuten loopafstand. Al met al een prima hotel voor een goede prijs. Het enige nadeel was dat het dichtdoen van de kamerdeur veel geluid maakte, waardoor ik 's nachts wel eens wakker werd. Mijn vriend had daar overigens geen last van.
    Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sercotel Glories*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Glories in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Glories zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sercotel Glories scoort een 7.78 uit 10 op basis van 9 reviews.