Appartement Santa Monica

Santa Monica
6,8

34 reviews over Appartement Santa Monica in het Nederlands

Sober maar schoon en compleet

Gre Marianne en Yalisa, 13-11-2008

Prima onderkomen voor een kleine week.

Heel vriendelijke eigenaar en erg behulpzaam. Was hier met dochter en kleindochter en kregen heel goede tips over de stad en de beste betaalbare eettentjes en tapas bars.

Helaas heb ik de 4e dag mijn voet gebroken en kreeg alle aandacht en hulp en mochten ook gratis iets langer blijven ivm vervoer, kortom alle lof.

Gereisd anders in november 2008

Irene. 10 t/m 13 september 2008

Irene Lopes- van Windt, 17-9-2008

Niets op aan te merken. Schitterende locatie. Appartement is sober maar netjes. Voor een paar dagen heb je niet veel nodig. Geluidsoverlast? Je bent in een grote levendige stad. Dat is te verwachten, hoewel het heel erg meeviel. Wij voelden ons daar op ons gemak en de bedden, dat viel erg mee, wij vielen ' s nachts als een blok inslaap. Ik zou daar zeker weer willen verblijven.
Gereisd met vrienden in september 2008

Netjes, sober, ruim en degelijk

Mart Boden, 3-9-2008

De ruimte in het appartement is prima, de inrichting is wat te sober (geen zitstoel in de kamer, 2 stoelen aan een tafel, geen kookgerei op een pannetje en pan na), heel netjes en veilig, wordt goed onderhouden en schoongemaakt. De bedden zijn van bedspring, heel zacht en na drie dagen voel je de spiraal. De ligging is perfect, vlak bij metro en ramblas/haven. We konden de spullen nog even laten staan. Het was al met al prima. Wel koffiezetter, maar we hadden geen koffie bij ons.
Gereisd met partner in augustus 2008

alles redelijk

Jan v.d. Boomen, 15-8-2008

Ik sluit me grotendeels aan bij de beoordeling van anderen over het app. Ja, 's nacht veel lawaai (ramen open vanwege de temperatuur) inrichting: zeer sober vooral keuken; in 't hart van de stad (++) met metro vlakbij. Prijs prestatie m.i. OK; Zeer vriendelijke eigenaar; schoonmaak niet slecht mar kan beter, vooral de vloer (als je op blote voeten loopt kijk maar eens onder je voeten na een kwartiertje...) ; Jammer dat was- en vaatwasmachine niet functioneren. Grote koelkast met diepvriesvak.

We hebben 't er prima naar ons zin gehad.

Er zijn ook boordelingen op www.vakantiereiswijzer.nl te vinden.

Gereisd familie in augustus 2008

Prima slaapplek in centrum Barcelona

Loes, 5-8-2008

Santa Monica is zeer centraal gelegen.... Nog geen 4 minuten lopen van metro station Drassanes en ca. 10 minuten lopen naar de haven en Plaça de Catalunya (centraal plein in Barcelona). Koelkast met vriezer aanwezig en prima badkamer. Wel veel geluid 's nachts van 2 barretjes er vlak naast. Maar ja, de Rambla is op 2 minuten lopen en deze boulevard is dag en nacht actief..... Schoonmaak is elke dag behalve zondag....
Gereisd met partner in augustus 2008

Prima appartement in zijstraat Ramblas!

KB, 29-7-2008

I.t.t. andere recensies ben ik zeer positief. Prima 2-kamerappartement met. Niet luxe maar wel netjes en schoon. Locatie is zeer centraal bij ramblas, het oude centrum en de haven/ Barceloneta.
Gereisd zakelijk in juli 2008

H. Wemmers, 4-6-2008

Een vriendelijke eigenaar. Ligging is heel centraal, maar in een vies straatje. Een krakkemikkig appartement; kapot rolluik in de woonkamer (hebben we zelf provisorisch opgelost, anders hadden we gewoon in het donker gezeten), meubels die op instorten staan, slechte bedden. Schoonmaak was niet dagelijks, zoals vermeld. Was zoiezo niet echt schoon; van het toilet was duidelijk alleen de bril even afgenomen, de rest was gewoon nog vies. Getver!

Barcelona is een fantastische stad en we gaan er zeker nog eens heen, maar dan wel in een ander appartement. Santa Monica is, ondanks de vriendelijke eigenaar, echt een afrader!

A.C. Stam, 16-5-2008

appartement ligt in een lawaairige omgeving voooral s,nachts

F. Maas, 12-5-2008

Jammer dat het naast een bar is gelegen, niet bevordelijk voor je nachtrust!
Gereisd familie in mei 2008

H & A Knol, 11-5-2008

inrichting is zeer minimaal, bedden slecht, schoonmaak en ligging prima.
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Monica in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Monica scoort een 6.79 uit 10 op basis van 34 reviews.