Hotel Sant Francesc

Onvoldoende

1 review over Hotel Sant Francesc in het Nederlands

Zeer onveilige locatie

Marjan, 30-9-2008

Locatie: vanaf de Ramblas (Colom) lopen via Carrer de Josep Anselm Clavé naar Carrer Nou de Sant Francesc. Overdag is het hier redelijk veilig. Echter zodra het donker wordt vertoeven er groepen junks en afrikanen in de straat (Nou de Sant Francesc). Je moet hier letterlijk omheen lopen om bij de deur van appt te komen. Wij hebben elke nacht wakker gelegen van de herrie (vechten, gillen, roepen etc.). Buren maken ook veel herrie. Bij binnentreden appt. bevindt zich achter een gordijn een deur (zonder slot). Achter deze deur zit een rolluik. Als men dit rolluik opent kom je in een open ruimte, welke door o.a. buren zo betreden zou kunnen worden. Dit maakte dat wij ons hier zeer onveilig hebben gevoeld.

Appt redelijk schoon, douchescherm kapot waardoor overal water tijdens douchen. Slechte, krakende bedden.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sant Francesc in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sant Francesc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sant Francesc scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.