Aparthotel Sant Antoni **

Sant Antoni

8 reviews over Aparthotel Sant Antoni in het Nederlands

Nette uitvalsbasis voor toeristen

Johnson, 26-2-2015

Twee nachten verbleven in dit hotel. Ligging paar minuten van metrostation Monumental wat weer een paar stations ligt van Place de Catalunya. 5 minuten lopen naar de Sagrada Familia. Schuin tegenover een grote supermarkt. Kortom prima ligging! Kamer netjes, badkamer prima! Kamer is wel gehorig. Geen ontbijt er bij. Hoeft niet, voor een paar euro bij het bakkertje om de hoek heerlijke broodjes en koffie.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Goed hotel voor stedentrip Barcelona

Bart, 22-5-2013

Het hotel ligt op 3 minuten lopen van een metrostation, waardoor je binnen 15 minuten op de Ramblas of het strand staat. Het ligt op 10 minuten lopen van de Sagrada.

De kamers zijn groot genoeg, de bedden ietwat krap (1.40mx1.90m) en de badkamer is netjes en schoon. Er wordt elke dag gepoetst en handdoeken gewisseld.

Voor Spaanse begrippen ook genoeg ontbijt (div. brood, beleg, roerei, spek, fruit en yoghurt) maar niet hoogstaand.

Behulpzame receptionisten!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Prima hotel voor stedentrip

Rob, 25-3-2012

metrostation Monumental op zeer korte loopafstand.Sagrada Familia ligt voor de deur. Receptie personeel bij check in erg vriendelijk, echter bij vertrek erg nors. Kamer 408 gekregen. Bed aan de kleine kant voor 2 personen maar rest echt uitstekend. Netjes,schoon en modern en een heerlijke douche/badkamer. Wifi €10 per week. Ontbijt is erg klein van opzet zonder broodjes. Alleen brood en veel zoetigheden. Locatie,prijs en kwaliteit maken dit hotel een echte aanrader voor een stedentrip, niet geschikt voor zakenreizigers.
Gereisd met vrienden in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sant Antoni bij:

Een betaalbaar, net, schoon en eenvoudig hotel.

J. van Gijzen, 4-3-2012

Het hotel is eenvoudig maar wel heel netjes, schoon, goed onderhouden en de bedden en kussens zijn comfortabel. De badkamer was heel modern, mooie grote douchecabine en over het geheel een hele ruime badkamer en kamer. Wel wat gehorig maar daar konden wij ons niet aan storen, aangezien wij iedere dag de stad in waren en er alleen sliepen en ontbeten. Het hotel ligt echt op loopafstand van metrostation Monumental (directe verbinding met Passeig de Gracia) en de Sagrada Familia, beiden binnen 5 minuten lopen.
Gereisd met partner in februari 2012

modern en nieuw, mooie kamers, uitstekende bedden

M Suijkerbuijk, 26-10-2011

Mooi hotel, op een steenworp afstand van metrostation Monumental en de Sagrada Familia. Rustig gelegen, hele goede bedden en prachtige badkamer !
Gereisd met partner in oktober 2011

Heerlijk zonnig centraal liggend appartement

Micheal, 9-1-2009

Wij waren met onze kinderen (5 en 8 jaar) in dit appartement en kan niet anders zeggen dat heerlijk thuiskomen was naar een dag te hebben rondgelopen in Barcelona. Er was genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. Het appartement lag aan de straatkant wat je het gevoel geeft dat je echt in de stad leeft en dat je één bent met de locals. Wij hebben heerlijk genoten en we kunnen het appartement iedereen aanraden.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Lekker ruim

Kim, 19-11-2008

gezellig ingericht, goede keuken, goede douche. Veel trapjes op!

Met openbaar vervoer prima te doen, lopen is echt meer dan 10 min naar bv La Ramblas.

Niet schoon, vieze oven en servies, het stonk er naar rook, de bank stinkt ook en ziet er vies/vaal uit, het 2p bed heeft niet zo'n goed matras; dun, de handdoeken zijn dun en aan vervanging toe, de tv en radio had slechte ontvangst. Het doucheputje loopt niet goed door. Boven de bank hangt een houten frame met poster die er half afgebladderd is.

Het kleine slaapkamertje heeft geen raam en dus geen ventilatie en is erg gehorig wat betreft geluid in het trappenhuis.

De beschrijving klinkt allemaal net wat luxer dan het in werkelijkheid is. Met een beetje moeite is het makkelijk te verbeteren waardoor het veel luxer zou zijn.

Gereisd anders in november 2008

Angela, 30-1-2008

Heerlijk goed onderhouden (nieuwstaat) ruim appartement,licht en leuk ingericht(sympathieke Ned. eigenaar Michel "bcnrental") Ongeveer 10 lopen naar het centrum en metrohalte bijna om de hoek. Ligt in een gewone woonwijk. De appartementen liggen op verschillende etage's (trappen)en je buren zijn lokale bewoners. Er zitten enkele leuke lokale winkeltjes in de buurt, (lekkere wijn uit het vat, een bakker een speciaalzaakje om de hoek voor gevulde olijven en vis) Het uitzicht is alleen wel heel verschillend per app. Uitzicht straatzijde,en uitzicht op een binnenplaats,(in december niet bijzonder). Mochten wij Barcelona nog een keer bezoeken gaan we zeker weer naar Sant Antoni, alleen dan met uitzicht aan de straatzijde. Wij vinden het zeker een aanrader.
            Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sant Antoni bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sant Antoni in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sant Antoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sant Antoni scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: