Hotel Residència Erasmus Gràcia

8,2

11 reviews over Hotel Residència Erasmus Gràcia in het Nederlands

Gastvrij

SASKIA, 3-9-2017

Wij hebben hier ontzettend fijne dagen gehad. Zeer gastvrij, behulpzaam personeel en perfecte ligging.

Prijs kwaliteitsverhouding is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel en een prettig verblijf gehad

Esther, 30-8-2017

Wij vonden het hotel goed, leuk om een paar dagen te verblijven, er is. nIet heel veel in t hotel te doen, was een louncheruimte met een tafelvoetbal, tv met chillhoek, was volgens mij ook gedeelte appartement, was ook een soort kantine met een keukentje en een magnetron je kon er kant en klaarmaaltijden zelf opwarmen, verder wat stoeltjes en tafeltjes buiten, boven was een soort dakterras met wat ligstoelen. Schuin Aan de overkant zit een groenteboer, voor lekker fruit om savonds lekker te snacken . Ontbijt was kleinschalig maar best oke, kamers zijn ruim , verder staan er 2 computers waar je gebruik van kon maken . Metro is in de buurt en je zit vlak bij park guel
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Goed hotel, prima verzorgd

Liesbeth, 2-5-2016

makkelijk te bereiken vanaf het metrostation, niet ver lopen. vriendelijke medewerkers. Het ontbijt was oké, maar verwacht hier niets bijzonders van.
Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residència Erasmus Gràcia bij:

Prima hotel voor een goede prijs

Angely, 1-5-2016

Het hotel ligt in de gezellige wijk Gracia. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon. Geen luxe, maar daar is het bedrag ook naar. Kortom; ideaal hotel voor een stedentrip.
Gereisd met vrienden in april 2016

Prima prijs-kwaliteit

Ronald, 25-10-2013

We waren 2 uur te vroeg aanwezig maar konden meteen inchecken en naar de kamer. Prima kamer, uitstekende bedden, TV en elke dag schone handdoeken en bedden worden opgemaakt.
Gereisd met partner in september 2013

Goed hostel

PetraVos, 21-4-2013

Dit is een zeer goed hostel. Het hostel is goed bereikbaar met de metro. Het ligt ook dichtbij de metro. Wij zaten in een 4 persoonkamer en deze was erg ruim. Het ontbijt was niet erg uitgebreid. Het personeel was erg vriendelijk.
Gereisd met vrienden in april 2013

Verzorgd hostel voor jong en oud

natalie940, 27-11-2012

Dit hostel heeft kamers met eigen douche en toilet en is eigenlijk meer een hotel te noemen. Er verblijven niet alleen studenten, maar ook stellen en gezinnen. De locatie is centraal en het ontbijt kun je ter plaatse tegen betaling per dag nemen. Ik vond het ontbijt er erg eenvoudig uitzien, daarom niet genomen, maar het was wel erg goedkoop. Leuke plek om anderen te ontmoeten en de receptie is zeer behulpzaam met tips etc.
Gereisd alleenreizend in april 2012

Mooie uitvalsbasis

edwinrijnhart, 1-3-2010

Het is een eenvoudig maar net hotel in een zeer levendige wijk, dichtbij parc Guel, metrostation Lesseps en vele restaurants. Ligt aan een drukke weg. De kamers zijn netjes en ruim, ontbijt is een minimaal buffet, maar kost ook maar €4,-. voor ons zeker voor herhaling vatbaar, zo niet gaan we zeker in deze wijk terug.
Gereisd met partner in februari 2010

aardig hotel op goede locatie

nelleke van doorn, 23-10-2009

goede prijs/kwaliteitsverhouding, ruime kamer. Douche is wel erg krap. Verder schoon. Zag er niet ongezellig uit, vooral door orange plafond. Goede locatie (vlakbij metrostation). Een nadeel: de bedden zijn hard.

Geluid van buiten hoor je niet, alleen het schuiven van stoelen van de bovenburen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Leuk hostal

kim, 12-12-2008

Ik ben net terug uit Barcelona, was er samen met een vriendin. Was erg geslaagd. Is echt in een hele leuke gezellig wijk gelegen, met de metro zit je zo bij de bezienswaardigheden.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residència Erasmus Gràcia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residència Erasmus Gràcia in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residència Erasmus Gràcia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residència Erasmus Gràcia scoort een 8.16 uit 10 op basis van 11 reviews.