Hotel Regeapart ***

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Regeapart*** bij :

3 reviews over Hotel Regeapart in het Nederlands

Roel T., 14-11-2006

Na het lezen van de vorige recenties, hebben wij vóór ons vertrek onze ongerustheid geuit i.v.m. de lawaaihinder. Onmiddelijk werd als oplossing het bovenste appartement (het grootste, erg ruim mèt zeer groot terras) aangeboden. Uitstekend geslapen hier, totaal geen last van straat- of discolawaai. Het appartement zelf is nagelnieuw en goed uitgerust; en over de service absoluut geen klachten dus.
      Gereisd anders in november 2006

Mike Van den Bos, 19-9-2005

Deze appartementen zijn modern ingericht met vaatwasser, wasautomaat, microgolfoven, modern gemeubileerd, houten vloerbedekking... Ze zijn echter piepklein, onze badkamer was 0,9m op 1,5m en enkel met douche uiteraard. Er is geen receptie in het gebouw, het sleuteladres is zeker 1,5km verder gelegen. Het gebouw ligt in een zijstraatje van de Ramblas en links en rechts ervan bevinden zich discotheken, de lawaaihinder de ganse nacht is zo groot dat je gegarandeerd niet in slaap raakt zonder slaaptablet! Voor de prijs die je hier betaalt, neem je veel beter een goed hotel.
        Gereisd anders in september 2005

kimm, 10-9-2005

Niet boeken! Dit is echt een ramp. Vieze kamers, heel erg klein. Bed is heel klein.

Toen wij er waren, was de verbouwing nog bezig, dus alles onder het stof en continu lawaai.

Het wordt aangeboden met 4 sterren, maar het zijn er echt niet meer dan 2!!!

Gereisd anders in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Regeapart*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regeapart in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regeapart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regeapart scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.