Appartement Rege ***

Appartement Rege ***

6 reviews over Appartement Rege in het Nederlands

Thea de Rijck, 10-11-2006

Goed app. als de airco aanstaat heb je geen last van de disco, anders oordoppen mee, maar het valt best mee.Om de sleutel te halen kun je het best v.a. placa de Catalunya bus 14 over de Rambla richting haven nemen,uitstappen ter hoogte van placa del Teatre, om de sleutel te halen bij Decimonico blijf je in bus 14 en stap je uit op de av. de Marques de .....in een zijstraatje is het kantoor.
      Gereisd anders in november 2006

kraayeveld, 26-10-2006

Kwaliteit van het appartement is op zich prima.

De ligging/bereikbaarheid vlak naast de Ramblas is uitstekend, zij het dat het een onappetijtelijk straatje met slooppanden betreft.

Wat,als je in de kamers aan de straatzijde verblijft, uitermate hinderlijk is, is het doorlopend lawaai van aangeschoten discobezoekers van 0.00 tot 05.00 uur!

Uit dat oogpunt absoluut geen aanrader.

Gereisd anders in oktober 2006

carry de iongh, 25-4-2006

Als je 1x weet waar het app ligt is de bereikbaarheid perfect Lastig is ook dat je eerst de sleutel moet halen bij een kantoor App heel compleet ingericht en schoon.Er is een lift.

Wij zaten 4 hoog, totaal geen last van de disco.Voor 2 pers hadden we een 3kmr app

Na 3 dagen zou linnengoed verschoond worden We moesten wel bellen,maar toen werd het meteen geregeld Neem vanaf vliegveld een taxi naar Av. Marques de l'Argentera , zijstraat Pescateria in en a h eind is app Decimononico,daarna taxi naar de Ramblas, plc del Theatre Aan de li.kant ( v.a haven gezien)is een klein poortje, l'Arc del Theatre, na 20 m aan de li.kant een onopvallende glazen deur app. Rege.

Airco/verw maakt idd. veel lawaai, maar dat went:)

Wij vlogen 's avonds terug en v.a 12 uur konden we onze koffers stallen in het kantoor van Decimononico.Een prima app.voor een weekje en alles is op loopafstand.

Gereisd anders in april 2006

Elly Poirters, 30-11-2005

We hebben een leuk appartement gehad. We misten alleen de koffiezetter en een waterkoker. We zaten heel dicht bij de Rambla, Alleen een erg gehorig huis. De airco die het de gehele dag doet en niet af te zetten is en een luidruchtige straat i.v.m. muziek

De omgeving is een beetje onguur. De servce is minder we moesten de sleutel aan een heel andere kant halen dan waar het appartement was en dat met zware koffers die je niet kwijt kunt.

De ligging is geweldig vlak bij de metro. Zeker een appartement om een keertje terug te gaan.

Gereisd met vrienden in november 2005

Elly Poirters, 30-11-2005

het appartement lag wel heel gunstig een klein stukje van La Rambla en metro.

De service was minder we kwamen er aan met grote koffers en toen moesten we nog min. 15 min lopen voor de sleutel op te halen wat ons niet vertelt was.

Verder zag het er netjes uit alleen misten we de koffiezetter en een waterkoker.

En de airo maakte welerg veel lawaai. Het is net of er een vliegtuig opstijgt.

Gereisd anders in november 2005

Caro, 2-10-2005

App. Rege in C/arc del Teatre, 2e verdieping.

+: ligging vlakbij de Ramblas in een smal zijstraatje. Pl. Catalunya is op 10 minuten lopen.

Inrichting prima. Alles Ikea.

-: Elektr. koffiezetapparaat ontbrak, wel ouderwetse koffiezetter.

Bij balkon achter het gebouw staat een huisje met de aircoaandrijving van andere huizen, dat een indringende toon geeft. Niet echt rustig buiten zitten dus.

Vaatwastabeletten zelf meenemen. Doet blijkbaar niemand want de glazen zagen eruit alsof ze maandenlang alleen afgespoeld waren met water. Met afwasmiddel bleken ze toch schoon te kunnen worden.

Badkamer had vochtlek-plek. Heb je verder op zich natuurlijk geen last van.

!! Waar je wel last van hebt is de trance & technodisco 'Moog', schuin onder het gebouw. Donderdag tot en met zaterdag bonkherrie van 24 tot 05 uur. Slapen wordt dan erg lastig! Wij gaan hier daarom zéker niet terug.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rege in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rege zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rege scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.