Hotel Petit Claris ***

Petit Claris
8,5

2 reviews over Hotel Petit Claris in het Nederlands

Linda, 28-10-2007

Prachtig boutique hotel om de hoek van Casa Battlo en vlakbij Casa Mila. In 10 minuten sta je op Plaza Catalunya. De service is geweldig, wat een aardig personeel! Wat een fijne sfeer! De kamer was wat klein, maar de douche had dan weer mooie houten planken en een speciale douchekop met regenstand, wat de badkamer een heerlijke, bijna regenwoud-geur geeft. Maar vooral de mensen die er werken maken het een fijne ervaring.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Marjolein, 21-10-2007

Petit claris maakt zijn concept helemaal waar, het is echt 'Your home away from home'. Zo klein, gezellig en sfeervol. En de mensen die er werken zijn allemaal super vriendelijk en behulpzaam.

Mijn portemonnee was gestolen in de metro en ik mocht midden in de nacht (meteen toen ik ontdekte dat ik een pas vergeten was te blokkeren) achter de balie op internet het telefoonnummer van de bank opzoeken en naar Nederland bellen om alles te regelen. Hoefde ik zelfs niets voor te betalen. Dat is nog eens service!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Claris in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Claris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petit Claris scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: