Hotel Oasis **

Oasis
7,7

15 tips over Oasis

Ans Wiltvank, 18-7-2015

Te voet naar de Sagrada Familia gaan vanuit het hotel. Zo voel je Barcelona en kun je onderweg allemaal mooie gebouwen, de kathedraal, het museum e.d. bezoeken en heerlijk genieten van de sfeer van die smalle straatjes.

Mocht je in de Superior kamer logeren a.u.b. niet roken in het raam want de rook trekt dan bij de buren naar binnen en blijft in de kamer hangen.

as, 25-4-2015
kies voor de metro een 10 ritten kaart. kost dan maar 1 euro per rit die steeds 1,5 uur mag duren (je kunt dan ook een aantal keren overstappen)
Veronique, 22-2-2015
De kabelbaan bij de haven is zeker een aanrader. Wij hebben een enkele reis genomen omdat we aan de andere kant wilden genieten van het geweldige uitzicht over Barcelona. Je kunt daar heerlijk wandelen naar het kasteel. (het kasteel zelf is overigens niet echt de moeite waard)

J., 15-1-2015
Als je met de taxi van of naar het vliegveld gaat met je rekenen op ongeveer 30 tot 35 euro. Spreek hierover wel vooraf met de chauffeur en let erop dat de meter aangezet wordt.
Marleen van der Velde, 27-9-2014
Doe zeker de tour met de Hip On Hip Off bus en bezoek de Sagrada Familia maar boek de kaartjes online anders sta je heel lang in de rij. Je hoeft de kaartjes niet uit te printen alleen een bevestiging van je betaling laten zien is ook al voldoende.
Dick en Janny Kok, 19-9-2014

Entreekaarten voor de sagrada familia kun je thuis al bestellen en uitprinten, je kunt dan via een andere ingang ( zonder wachttijd) naar binnen, het enige minpuntje is dat je een tijd en dag moet invoeren dat je naar binnen wilt.

Kabelbaan naar de MontJuiz ook zeer de moeite waard.

Dick en Janny Kok, 19-9-2014

koffers OP SLOT doen wanneer je ze de laatste dag in bewaring geeft in het hotel, toen we onze koffers ophaalden om naar het vliegveld te gaan ging de baliemedewerkster met ons mee naar de ruimte (achter slot) waar alle koffers stonden, ze klopte op de deur en daar zaten 2 vrouwen bij open koffers.

Wij hadden later pas in de gaten nadat we geconstateerd hadden dat de ritsen van de buitenvakken allemaal open stonden dat deze dames hier mogelijk iets mee te maken konden hebben.

liese_1, 5-8-2014
Naast het hotel kun je heerlijk tapas eten en de Sagrada Familia is het wachten in de rij meer dan waard dit moet je gezien hebben!
antoinet, 6-5-2014
tapasfietstocht bij bajabikes ,dan zie je heel veel leuke plekjes van Barcelona en we hadden een leuke gids .Achter het hotel een groot park dat zeer de moeite waard is .En een dag met de hopbus is super .
Ria, 10-5-2013

Tappasbas bij de haven.

De hophop bus zijn een uitkomst. Je kunt het beste richting groene route opstappen omdat je anders kans loopt dat de bus vol is.