BedAndBreakfast Nisia

BedAndBreakfast Nisia

2 reviews over BedAndBreakfast Nisia in het Nederlands

Geweldige B&B, kom er zeker terug!

Loes, 24-8-2010

De eigenaars van deze B&B zijn echt super, ze hebben ladingen tips over dingen die je kunt doen, plekken die je moet zien, restaurants die je moet checken. Voor mij was het de eerste keer dat ik alleen reisde dus hun tips waren onbetaalbaar!

De kamer zijn netjes, schoon en knus, ze worden elke dag schoongemaakt incl. schone handdoeken z.n.. De douche was een beetje krap maar schoon. Je hebt alles bijdehand om een fijn verblijf te hebben.

De lokatie van deze B&B is fantastisch, dicht bij het centrum (Placa de Catalunya, Ramblas, haven etc.), de metro en verschillende buslijnen zijn op een paar minuten lopen. Het B&B ligt aan een drukke straat maar hier heb je geen last van, de kamers liggen van de straat af.

Daarbij kwam nog dat ik het geluk had dat ik er was tijdens het Gracia-festival, altijd in de 3e week van augustus. De wijk komt dan nog meer tot leven, 's avonds zijn er altijd zat dingen om te doen, er zijn optredens van bandjes, leuke restaurantjes om naartoe te gaan.

Gereisd alleenreizend in augustus 2008

karakter

ronald, 3-1-2009

mooie b&b midden in Gracia. Op korte afstand van de metro en bushalte. Ook kan je prima lopend naar het centum van de stad.

Nisia is een appartement op de 2e verdieping met 3 slaapkamers die verhuurd worden. De eigenaren wonen in het appartement erboven. Er is een gemeenschappelijke woonkamer waar je gebruik kan maken van de tv en radio. Ook vind je hier de eettafel waar het ontbijt aan gegeten wordt.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. We werden zelfs opgehaald van het vliegveld.

Nisia is een leuke kleinschalige b&b, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Nisia in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Nisia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Nisia scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.