Hotel NH Barcelona Centro ***

8,7

88 reviews over Hotel NH Barcelona Centro in het Nederlands

Fantatisch

Koen, 23-9-2015

het was heel aangenaam, niks geen problemen gehad en de medewerkers waren heel klant vriendelijk!
Gereisd alleenreizend in maart 2015

Prachtige plaats.

Marieke, 4-9-2015

Goed hotel! Goeie service en mooie kamers!
Gereisd met vrienden in april 2015

goede ligging en ontbijt

carine, 19-10-2014

Ons hotel dat we anders boeken als we naar Barcelona komen was al volboekt zodat we moesten uitkijken voor een ander en via touroperator boekte we dit hotel samen met onze vlucht . Eerst wat twijfelachtig maar dat was zeker niet nodig , centraler dan dit hotel kan je in Barcelona niet verblijven en toch heb je s’nachts geen last van buitenlawaai . In het doorgaan hadden we een taxi genomen maar die moeten wel door gans de middenstad en in het terug keren namen we de luchthavenbus die vertrekt vanaf Placa de Catalunya die maar om de hoek van het hotel ligt. De kamer waren proper maar iets verouderd , goede bedden en er waren 3 liften wat ook interessant is. Het ontbijt was super en er was plaats genoeg om rustig te ontbijten. Dus is dit hotel zeker een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2014

Topper voor een weekendje Barcelona

Lars, 1-7-2014

Wij hadden dit hotel geboekt voor een weekendje Barcelona. 2 nachtjes om de hoek van de Ramblas overnachten. De ligging is dan ook ideaal, met 2 min lopen sta je midden op de Ramblas!

Kamers zijn netjes. De vloer ziet er wat uitgeleefd uit en toch jammer dat ook dit hotel (net als zo ongeveer ieder ander hotel) er weer niet in slaagt om schimmelvrije kit randen te hebben in de badkamer. Verder is alles in de kamer wel mooi schoon.

Bedden liggen prima, wij zijn er allebei 2 die nogal gauw last van onze rug hebben maar daar hebben we met deze bedden geen last van gehad.

De receptie is ook uiterst vriendelijk.

Kortom, goede aanrader voor een weekendje Barcelona.

Gereisd met partner in juni 2014

Super locatie voor Stedentrip/shop weekend

Esther, 22-9-2013

De locatie lig precies tussen de Ramblas en de winkelstraat in. Het op een kleine 5 minuutjes lopen van Playa de Catalunya. We zijn er alleen geweest om te douchen en te slapen. Bij het inchecken was het personeel vriendelijk verder hebben we geen contact gehad. Kamer waren schoon en elke dag schone handdoeken. Kamers waren wel wat verouderd. Als je de ramen gesloten houdt heb je geen last van het lawaai buiten.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Locatie midden in centrum in winkel&wandelgebied

claudia, 12-11-2012

Hotel ligt op loopafstand van plaza Catalunya, waar de airport bus langs komt en de hop-on/hop-off bussen rijden. Ligt in wandelgebied met veel winkels en de Ramblas om de hoek. Wij hadden met 8 personen 4 kamers, waaronder een 1 pers en een 3 pers. Deze waren wisselend van grootte, maar allemaal prima, modern en rustig (geen last van straatlawaai). Tip met kinderen - er zijn ook kamers met connected door. We hebben uiteindelijk vanwege de grootte van onze groep elke dag in hotel ontbeten. Ontbijt is misschien met E 13,75 (ter plaatse) prijziger dan een koffie/croissant om de hoek, maar zeker waard. Veel keuze, verse jus, prima koffie & thee en eitje kon je bestellen. Verder hadden wij hadden een fietstoer geboekt. Ben de naam even kwijt, orange monkey ofzo? Dit bureau wordt gerund door een nederlander en het was ontzettend leuk om met de fiets door Barcelona te gaan. Aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Uitstekend hotel voor stedentrip Barcelona

Leen, 6-11-2012

NH Barcelona Centro heeft een prima ligging in het centrum van Barcelona. Placa Catalunya, de Ramblas en de Catedral liggen op steenworp afstand.
Gereisd met partner in november 2012

Goed hotel

Ben, 18-10-2012

Vriendelijk personeel, schone kamers, voldoende comfort. Goede verbinding met openbaar vervoer naar centrum
Gereisd met vrienden in oktober 2012

schoon hotel, dicht bij Ramblas en pl.d.Catalunya

gert, 16-9-2012

goed hotel, ontbijt was prima, hotelkamer ok. Helaas, net als in alle stadshotels, ontbreekt een balkon (om nog even extra te kunnen genieten van het ook nog heerlijke weer in september).
Gereisd met partner in september 2012

Perfecte ligging!

mirella, 8-9-2012

Prima hotel in rustig straatje met perfecte ligging ten opzichte ramblas en placa catalunya. 50 meter van de winkelstraat. Alles op loop afstand. Kamers prima! Wij hadden kamer met balkon. Geluidsdichte kamers. Netjes, dagelijks schone handoeken. Ontbijt wel duur, beter buiten je hotel eten. Kortom een aanrader!
Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Barcelona Centro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Barcelona Centro in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Barcelona Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Barcelona Centro scoort een 8.69 uit 10 op basis van 89 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: