Beoordelingen Hotel NH Barcelona Centro***

NH Barcelona Centro***
86 beoordelingen
Beoordelingen Hotel NH Barcelona Centro***
Duc 15, E-08002, Barcelona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Barcelona Centro*** in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Barcelona Centro*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel NH Barcelona Centro scoort een 8,8 uit 10, op basis van 86 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Barcelona Centro*** in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Barcelona Centro***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel NH Barcelona Centro*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 42 vakantiefoto's van Hotel NH Barcelona Centro*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel NH Barcelona Centro*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel NH Barcelona Centro*** met andere accommodaties in Barcelona.
Even geduld a.u.b.

9,4
8,6
8,3
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Topper voor een weekendje Barcelona"vertalen
Lars
7,0

01-07-2014 Wij hadden dit hotel geboekt voor een weekendje Barcelona. 2 nachtjes om de hoek van de Ramblas overnachten. De ligging is dan ook ideaal, met 2 min lopen sta je midden op de Ramblas!

Kamers zijn netjes. De vloer ziet er wat uitgeleefd uit en toch jammer dat ook dit hotel (net als zo ongeveer ieder ander hotel) er weer niet in slaagt om schimmelvrije kit randen te hebben in de badkamer. Verder is alles in de kamer wel mooi schoon.

Bedden liggen prima, wij zijn er allebei 2 die nogal gauw last van onze rug hebben maar daar hebben we met deze bedden geen last van gehad.

De receptie is ook uiterst vriendelijk.

Kortom, goede aanrader voor een weekendje Barcelona.

met vrienden, Aug. 2013
"Super locatie voor Stedentrip/shop weekend"vertalen
Esther
7,0

22-09-2013 De locatie lig precies tussen de Ramblas en de winkelstraat in. Het op een kleine 5 minuutjes lopen van Playa de Catalunya. We zijn er alleen geweest om te douchen en te slapen. Bij het inchecken was het personeel vriendelijk verder hebben we geen contact gehad. Kamer waren schoon en elke dag schone handdoeken. Kamers waren wel wat verouderd. Als je de ramen gesloten houdt heb je geen last van het lawaai buiten.

met partner, Nov. 2012
"Uitstekend hotel voor stedentrip Barcelona"vertalen
Leen
7,0

06-11-2012 NH Barcelona Centro heeft een prima ligging in het centrum van Barcelona. Placa Catalunya, de Ramblas en de Catedral liggen op steenworp afstand.

met een groep, Okt. 2012
"Locatie midden in centrum in winkel&wandelgebied"vertalen
claudia
7,0

12-11-2012 Hotel ligt op loopafstand van plaza Catalunya, waar de airport bus langs komt en de hop-on/hop-off bussen rijden. Ligt in wandelgebied met veel winkels en de Ramblas om de hoek. Wij hadden met 8 personen 4 kamers, waaronder een 1 pers en een 3 pers. Deze waren wisselend van grootte, maar allemaal prima, modern en rustig (geen last van straatlawaai). Tip met kinderen - er zijn ook kamers met connected door. We hebben uiteindelijk vanwege de grootte van onze groep elke dag in hotel ontbeten. Ontbijt is misschien met E 13,75 (ter plaatse) prijziger dan een koffie/croissant om de hoek, maar zeker waard. Veel keuze, verse jus, prima koffie & thee en eitje kon je bestellen. Verder hadden wij hadden een fietstoer geboekt. Ben de naam even kwijt, orange monkey ofzo? Dit bureau wordt gerund door een nederlander en het was ontzettend leuk om met de fiets door Barcelona te gaan. Aanrader!

met vrienden, Okt. 2012
"Goed hotel"vertalen
Ben
8,0

18-10-2012 Vriendelijk personeel, schone kamers, voldoende comfort. Goede verbinding met openbaar vervoer naar centrum

met partner, Sept. 2012
"Schoon hotel, dicht bij Ramblas en pl.d.Catalunya"vertalen
gert
7,0

16-09-2012 goed hotel, ontbijt was prima, hotelkamer ok. Helaas, net als in alle stadshotels, ontbreekt een balkon (om nog even extra te kunnen genieten van het ook nog heerlijke weer in september).

met partner, Sept. 2012
"Perfecte ligging!"vertalen
mirella
8,0

08-09-2012 Prima hotel in rustig straatje met perfecte ligging ten opzichte ramblas en placa catalunya. 50 meter van de winkelstraat. Alles op loop afstand. Kamers prima! Wij hadden kamer met balkon. Geluidsdichte kamers. Netjes, dagelijks schone handoeken. Ontbijt wel duur, beter buiten je hotel eten. Kortom een aanrader!

met partner, Juli 2012
"Hotel met perfect ligging en geluidsdichte kamers"vertalen
Myrthe
9,0

06-08-2012 De ligging van het hotel is helemaal perfect. In een klein straatje middenin het centrum. In 1 mintuur ben op de ramblas en vanaf het vliegveld kun je makkelijk met de aerobus naar het hotel. Is dan nog maar 5 minuutjes lopen. Konden al om 12 uur inchecken terwijl dit normaal pas om 15 uur kon en kregen een gratis upgrade naar de superior kamer.

met vrienden, Juni 2012
"Helemaal top!"vertalen
Diane Smit
9,0

18-06-2012 Prima hotel in het centrum van de stad. Kamers zijn schoon hebben geluiddichte ramen en (geluidsarme) airco. Ruime en schone badkamer. Het ontbijt is redelijk uitgebreid maar wel elke dag hetzelfde. Mensen zijn erg vriendelijk. Volgende keer zou ik zonder meer weer dit hotel kiezen!

met vrienden, Mei 2012
"Perfekt voor ons."vertalen
hedvig1
10,0

26-05-2012 Ik heb helemaal niets te klagen over dit hotel.
Voor ons was het perfect.
Rustig, schoon (elke dag schone lakens hoeft voor mij niet perse maar is wel lekker) onbijt perfect, veel keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?