Hostel Morato *

4,5

Matig

2 reviews over Hostel Morato in het Nederlands

Santine, 1-6-2005

Het hotel ligt in een drukke, niet al te schone straat en vooral 's nachts en 's ochtends vroeg kan het rumoerig zijn. Wij hadden een driepersoons-kamer, maar dat was erg krap. Wel hadden we een bad.
    Gereisd anders in juni 2005

Lizzie, 14-4-2005

Dit hotelletje ligt midden in de wijk la ramblas en is niet zo geschikt voor ouderen omdat het in een rumoerige wijk ligt en er van slapen niet veel terecht komt. Het is te doen als je niet langer dan 1 a 2 nachten in Barcelona blijft. Interieur is niet aanwezig, alleen een bed, wc en douche en daar zijn de gebruiksporen van de vorige bewoner ruimschoots te vinden. Wel ligt het heel gunstig vlakbij de overdekte markt en ook de haltes van bus en siteseeing zijn lopend prima te bereiken.
      Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Morato in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Morato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Morato scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: