Appartement Med-aparts

Med-aparts

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Med-aparts bij:

1 review over Appartement Med-aparts in het Nederlands

Superappartement op geweldige plek

Miranda en Eric, 13-3-2012

via de "aanbieding van de dag" kwamen we bij Med-aparts terecht.

Na het boeken kwamen wat twijfels, omdat je moest aangeven hoe laat je aankomt, en bellen vanaf het vliegveld. Na wat E-mailwisseling werden we er iets geruster op.

Bij aankomst kregen we nog meer de zenuwen omdat er niemand aanwezig was en het er uitzag als gewoon entree van een flat.

MAAR.... na 10 minuten (netjes op de afgesproken tijd) kwamen 2 heren die ons meenamen naar het kantoor boven. Daar kregen we de sleutel van het appartement dat op de eerste verdieping lag.

Toen we het appartement binnenkwamen werden we gewoon een beetje stil. wat een ruimte! wat zag het er netjes uit! en wat een fantastische plek! Twee slaapkamers, twee badkamers (met zelfs een wasmachine), een hal, een behoorlijke woonkamer met een nette keuken. Het was netjes en schoon.

ALLES in het appertement was van het bekende blauw-gele warenhuis.

omdat het apprtement op een hoek ligt ramen aan twee kanten. leuk uitzicht vanaf de bank!

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Med-aparts in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Med-aparts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Med-aparts scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.