Appartement Marques ****

8,5

Uitstekend

2 reviews over Appartement Marques in het Nederlands

Liesbeth Maan, 4-12-2006

Perfect appartement! We waren er met z´n 4-en en hadden genoeg ruimte en alles was lekker schoon. De ligging was ook super, vlakbij de Ramblas maar de straat zelf rustig. Het appartement is noet aan de straatkant en je hebt een heerlijke patio waar je lekker buiten kunt zitten.

Manjeeta van way2stay was ook heel behulpzaam, we konden eerder in en uitchecken en ze heeft ons ook nog heel veel goede tips gegeven.

Daarnaast is Barcelona natuurlijk ook een fantastische stad.

Gereisd anders in december 2006

familie Silvo, 4-5-2006

Een heel plezierige tijd gehad in dit appartement. Vlakbij de Rambla en Plaza Real. Groetjes, familie Silvo, Belgie
          Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marques in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marques scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.