1 review over Appartement Las Ramblas (Carrer de Sant Pau) in het Nederlands

Thomas, 22-2-2011

We hebben dit appartement vorig jaar in maart geboekt voor 3 nachten met 4 personen (waaronder 2 kinderen). De ligging is erg goed, het ligt op de hoek van Ramblas en Carrer Ferran, midden in de stad. Wat dit appartementje juist zo speciaal maakt is het torentje (soort van apart ´huisje´ dat los staat op het terras). Hier ligt nog een extra 2 persoons bed in. Superromantisch dus om! De inrichting is gewoon prima, wel standaard. Enige minpuntje was dat bij ons de airconditioning na 3 dagen ermee ophield. Werd overigens wel gewoon netjes gemaakt binnen een paar uur, nadat we gebeld hadden. Al met al vonden wij het een heel erg ´apart´ appartementje. Gaan er zeker nog eens terug.
Gereisd familie in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Ramblas (Carrer de Sant Pau) in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Ramblas (Carrer de Sant Pau) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Ramblas (Carrer de Sant Pau) scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.