Hostel Lami **

Lami
7,3

36 reviews over Hostel Lami in het Nederlands

Erg onvriendelijk mannelijk personeel.

Yolanda, 3-6-2017

Ligging ver van het centrum. Je kunt eerder met openbaar vervoer naar het centrum, dan met de taxi. Openbaar vervoer kost E 2,30. Taxi E 22,00.

Let op: 's nachts terug met taxi is lastig, omdat je niet in Barcelona zit, maar in de regio Barcelona. Taxi wil niet zo ver, en kosten E 45!

Simpel ontbijt.

Minst prettig: erg chagrijnig mannelijk personeel. Als je aan de bar zit, wordt je in de gaten gehouden d.m.v camera's. Zou fijn zijn als het mannelijk personeel een keer kan lachen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

fijn hotel als uitvalsbasis voor weekend Barcelona

leuk_maedje, 5-6-2014

Het is een eenvoudig hotel. Kleine kamers, maar daar slaap je toch alleen maar. Mijn matras was duidelijk beter dan dat van mijn partner. s Ochtends ontbijtbuffetje voor 5 euro pp. Prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kluisje kun je huren bij receptie. Ligt in een rustige buurt. Helemaal niks mis mee.Vanaf Barcelona airport bus L77 nemen tot bij tramhalte Cornelia. Dan kun je daar verder met tram 1,2 of 3, komen allemaal aan halte Pont d'Esplugues voorbij, waar je eruit gaat en om de hoek, 3 min lopen, ligt het hotel. Is ongeveer een half uur. Naar het centrum neem je tram 1,2 of 3 met eindpunt Francesca Macia en dan kun je bij Palau Real of een verder bij Maria Cristina overstappen naar metro 3, die je naar o.a. Catalunya brengt, het centrum. Is ongeveer 25 minuten. Goed te doen. Wij hebben een hola barcelona card voor 2 dagen genomen en voor de 1e en 4e dag een ticket met 10 reisjes erop. Ideaal.
Gereisd met partner in mei 2014

Aardige mensen, goede service en erg goede hygiëne

Willem, 18-1-2014

De mensen waren erg vriendelijk met het helpen van de weg door Barcelona. Het hotel ligt redelijk ver van het centrum, maar dit is op te lossen door de Hola! BCN kaart aan te schaffen zodat openbaar vervoer een eitje wordt (het kostte me wel even om uit te vogelen hoe de tram werkt en waar de tram heen gaat).

De kwaliteit van de kamers stelde me erg tevreden! Werd elke dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken en opgemaakt bed. De kamer is wat klein, maar dat maakt niet uit; ruimte zat om je spullen op te bergen en te slapen. Prima voor verblijf op basis van Logies!

Het hotel is definitief een aanrader, want voor die twee sterren krijg je uitstekende kwaliteit!

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Goed hotel voor stedentrip

Tim de Jager, 10-9-2013

Prima hotel voor een stedentrip. Goed liggen op enkele minuten lopen van de tramhalte. Met de tram kun je naar de metro die direct naar het centrum gaat. Kamers waren schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Elke dag kon je gratis wifi code vragen bij de receptie.

Op enkele minuten lopen, onderweg naar de tram zit een bakker die elke dag open is.

Gereisd met partner in augustus 2013

goede uitvalsbasis met super ontbijt

harinkie_1, 30-7-2013

Hostel ligt in rustige buurt. personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeergarage onder hotel, voor 10 euro per dag.

Vlakbij tramhalte die je naar de metro brengt. In een half uur voor 1 euro p.p. naar hartje Barcelona.

Ontbijt was 5 euro en was het zeker waard, echt brood, echte croissants, vers fruit en jus e.d.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Net hostel

Angelique, 24-2-2013

Afgelopen zomer enkele dagen in Hostel Lami verbleven. Het hostel zelf was prima, nette kamers vriendelijk personeel. Enige grote nadeel was de ligging, het hostel is erg ver uit het centrum, zeker wel 30min/3kwartier met de bus. Verbinding tussen het centrum en het hostel was wel goed, op loopafstand was een bushalte en tramhalte.

Ook was het jammer dat het hostel zelf geen ontbijt aanbood, wel zat er vlakbij een supermarkt waar veel te krijgen was.

In de buurt zit een leuk terrasje waar ook 's avonds laat nog gezeten kan worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

simpel maar goed Hostel

Anita, 25-9-2011

iedere dag je bed opgemaakt! 24 uur receptie,helaas geen koelkastje

openbaar vervoer voor de deur en op loop afstand van de tram.

een erg gezellige beurt met winkels en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2011

leuk hostel om te overnachten

Yvette Venema, 31-12-2010

het was een leuk hostel, heel gastvrij en wilden ons graag helpen. bij elke vraag kregen we een goed antwoord. niet te ver gereist naar het centrum, makkelijk te doen met de tram en de metro. dit sluit goed op elkaar aan. voor te overnachten was het hartstikke goed, verder hebben wij er niet veel gedaan, alleen maar overnachten dus. super tevreden!
Gereisd met vrienden in december 2010

Goed voor Goedkoop

John van der Mark, 5-5-2010

Rustig hotel waar het personeel koffie met cake klaar had staan, omdat er geen ontbijt mogelijkheid was. Frisse, schone kamers en eenmaal bekend met het OV in Barcelona makkelijk bereikbaar. Als we weer eens gaan is dit hotel voor ons een goed alternatief.
Gereisd met vrienden in april 2010

Prima hostel

Astrid en Leona, 12-9-2009

Kleine, maar nette kamers in een net geheel. Vriendelijk personeel. Afstand tot het centrum is wat groot, maar als je het eenmaal weet te vinden, is het geen groot minpunt.
Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lami bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Lami in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Lami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Lami scoort een 7.32 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: