Hostel Europa **

Barcelona is fantastisch

Bien van Sprang, 25-6-2016

Hostel Europa is oud maar schoon! En ligt heel centraal
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Top hotel, schoon, rustig, vlak bij metro en mooi

Bep & kids, 30-3-2016

Weinig te zeuren. Mooie schone ruime kamers met n heerlijke badkamer, bad en douche met harde straal. Bijzonder rustig. Ondanks t feit dat t hotel buiten t centrum ligt (wel dicht bij de luchthaven) echt aan te raden. Er ligt ook n mooi winkelcentrum aan de overkant.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Super gelegen!! (reisadviseuse)

Inge, 5-11-2010

Ben een reisadviseuse!! Zijn hier van 26-10-2010 voor 4 dagen gebeleven. Vriendinnen uitje, zeer geslaagd! Super locatie, in een zijstraat direct aan de ramblas gelegen. In ee straat naast Plaza de Reail. Het is wel zo dat je geen luxe mag verwachten van een Hostal, maar elke dag schone handdoeken! Grote slaapkamer incl. badkamer. Deze was ook naar behoren, gewoon schoon.

Service was ook goed, hadden het enig koud en vroegen naar extra dekens. Deze werden per direct naar de kamer gebracht.

Een aanrader is een fietstocht te maken, je ziet veel meer van barcelona dan de toeistische bezienswaardigheden (bijv. Cruising Barcelona).

Gereisd met vrienden in oktober 2010

goedkoop, centraal, vies

Mark, 18-11-2009

Wij betaalden 44 euro per nacht, simpele (vieze) kamer met toilet en douche.

In een zijstraat van de Ramblas. Wil je goedkoop en centraal ergens slapen en mag het wat vies zijn dan is dit je adres.

Wil je service, rust, luxe, NIET hiernaar toe.

Gereisd met partner in december 2005

Nooit meer terug!

Robbert, 28-4-2009

Ik ben met vriend en zijn familie naar dit hostel gegaan. Eigenlijk was alleen de prijs en de ligging goed. De nachtportier heeft ons meerdere malen met de dood bedreigd en is een van ons met een stroomstok te lijf gegaan. We hebben aangifte gedaan en de politie heeft al meerdere klachten over die man gehad. We zijn meteen vertrokken en waren erg geschokken.

De ligging is meteen aan de ramlas en daardoor erg centraal. Als u van rust houdt is dit geen aanrader omdat er constant dronken mensen door de straten lopen die erg veel overlast geven.

Er is geen mogelijkheid om iets te eten wat we trouwens ook niet gewild hadden. De kamers waren ook erg vies. Van remsporen in de toilet tot natte lakens. Wij hadden een iets duurdere kamer waardoor wij een eigen badkamer met wc hadden. Sommige mensen moesten helaas ook een badkamer delen die ook niet schoon was.

Een echte domper op de leuke vakantie waar we hard gewerkt voor hebben. Jammer, want Barcelona is toch een prachtige stad.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Stevens, 5-5-2008

Hotel waar je als jongere goed kan vertoeven. De mensen die wat meer luxe en hygiene wensen, beveel ik dit hotel niet aan. Let-op er zijn namelijk ook kamers waar men gebruik moet maken van een gemeenschappelijke toilet en douche.
Gereisd met vrienden in mei 2008

nancy, 23-8-2006

deze hostal hadden wij uiteindelijk gevonden in een zijstraatje vd ramblas, perfecte ligging, daarom betaalden wij als koppel 62 euro voor deze oververhiite, kleine, lawaaierige slaapplaats.er waren gaten langsheen de deur, zodat je precies op de gang sliep!

geen ontbijt mogelijk, wel 2 propere handdoeken en een douche op de kamer.en een lift!die we hele nacht hebben gehoord, zo'ne ouderwetse )

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Europa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Europa in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Europa scoort een 6.35 uit 10 op basis van 7 reviews.