Appartement Escudellers

Appartement Escudellers

1 review over Appartement Escudellers in het Nederlands

chantal, 8-10-2007

Prima lokatie als uitvalbasis.Wel gehorig, maar Barcelona leeft dag en nacht! 1ste keer Bar. Was samen met mijn moeder.Lekker cultureel gedaan. Advies; laat je sieraden thuis!App. zat in een vage steeg met restaurantjes, supermarktjes, daklozen en dealers.Alles en iedereen door elkaar.. Gewoon met rust laten,en je eigen plan trekken. Wij , 2 blonde vrouwen, nergens of niets last of onveilig gevoelt. Bevolking sprak ons aan ; let op jullie tas!,aardig dat ze dat deden.. werkelijk nergens gedoe gehad! Wij hebben intens genoten!! En we zijn toch immers heel wat gewent zijn met ons amsterdam! Had fietsen bij budget bikes gehuurd,aardige mensen, goeie service!En het zat erg vlak bij app. aanrader dus!Beste manier om de stad door te gaan.En het leuke is dat het oud hollandse orange fietsen zijn!!

In ferbr wil ik weer gaan;lege koffer mee en shoppen,tis net ff wat goedkoper daar, met vriendin. Wat een stad, tapas, zon en sushiiii! heerlijk!

Gereisd anders in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Escudellers in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Escudellers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Escudellers scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.