Hotel De l'Arc **

De l'Arc
7,6

9 reviews over Hotel De l'Arc in het Nederlands

martijn, 4-1-2008

Prima hotel, goede service. hele mooie locatie (ramblas, vak bij de haven...) met één nadeel: het hotel is heel erg gehorig.
Gereisd met partner in januari 2008

Monique Huijgens, 5-11-2006

Ingrid Anitia en Monique

Wij vonden het een goed hotel een zeer gunstige ligging erg netjes mooi kamer en badkamer er mag zeker 1 ster bij.

Hier ga ik ooit een keer terug naar toe

Gereisd anders in november 2006

Sandra, 6-10-2006

Prima hotel. Centrale ligging. Nette kamers. Ruime en propere badkamer.

Enig minpunt : onze kamer beschikte niet over een buitenraam.

Gereisd anders in oktober 2006

Annette, 12-9-2006

Prima hotel en zeker voor 2 sterren. De derde ster schijnt er aan te komen, en is het zeker waard. Prima locatie. Je loopt het hotel uit gelijk op de Ramblas. Nette kamer met airco en keurige badkamer. Zeker een hotel voor een lang weekend te vertoeven. Voor een week zou ik iets anders nemen. Het ontbijt simpel maar lekker.Prijs/kwaliteit is ok.
        Gereisd anders in september 2006

Rob , 4-8-2006

Prima hotel op centrale locatie. Kamer aan voorkant gehad met leuk uitzicht op de Ramblas. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst problemen met het slot van de deur dit werd echter direct verholpen. De kamer was schoon alleen enigzins gedateerd en het bed was echt aan vervanging toe!. Conclusie is: positief.
          Gereisd anders in augustus 2006

Karin, 19-6-2006

Ligging is heel centraal, maar ook erg toeristisch. Zeker niet authentiek Barca(tussen peepshows op Ramblas). Wel redelijk snel in de haven, maar volgende keer zou ik meer aan de oostkant willen zitten. Hotel is OK. Uiteenlopende kamers, jaren 70 2persoonsminibed of een ruime 'nonnenkamer'met goud gekrulde nachtkastjes en 2 bedden. Ontbijt zou ik niet doen, is veel lekkerder op straat. De kamers aan de achterkant zijn redelijk rustig. De schoonmaakdames doen goed werk.
            Gereisd anders in juni 2006

Laura en Marianne, 6-6-2006

Het hotel ligt aan de Ramblas, vlakbij de haven.Ligging is dus erg gunstig! Wij vonden de kamer erg klein, maar wel schoon. We kregen elke dag schone handdoeken. Nadeel van dit hotel is dat het heel gehorig is, van slapen komt dus weinig doordat het zo onrustig is.

Voor een weekendje is het leuk, voor een week zou ik persoonlijk wat anders boeken.

Gereisd anders in juni 2006

Anoniem, 23-5-2006

Prima hotel gelegen aan de Ramblas. Geen luxe kamers, wel nette en schone kamers.
                Gereisd anders in mei 2006

Martijn en Lisa, 16-4-2006

Prima hotel met een centrale ligging. Kamer schoon en redelijk ruim. Enige minpunt; geen afgesloten ruimte waar bagage kan worden geplaatst.
                  Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De l'Arc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De l'Arc in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De l'Arc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De l'Arc scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.