Appartement Consolat del Mar

Appartement Consolat del Mar
Consolat del Mar

2 reviews over Appartement Consolat del Mar in het Nederlands

Paula, 6-3-2007

Lekker appartement. Gelegen op de grens van El Borne, de Gotische buurt en Barceloneta. Super schoon, correcte ontvangst en koffie, melk, water en thee aanwezig. De basics zeg maar. We konden ook zo lang als we wilden blijven de laatste dag; er kwamen geen nieuwe gasten, wat heel handig was omdat onze vlucht pas om 18.30 ging. Een echte aanrader.
      Gereisd anders in maart 2007

Lisa, 5-1-2007

Heel fijn appartment vlakbij het strand, gotische stad en de jachthaven van Barcelona. Toppertje
          Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Consolat del Mar in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Consolat del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Consolat del Mar scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.