Hotel Confortel Bel Art ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Confortel Bel Art**** bij :

9 reviews over Hotel Confortel Bel Art in het Nederlands

Lynn, 17-12-2007

Het hotel zag er erg netjes uit en het personeel was erg vriendelijk. Ook de kamers zagen er mooi uit. We hebben alleen ontbijt gehad, geen avondeten, maar dit was vrij uitgebreid en goed te eten. We moesten 's morgens erg vroeg vertrekken, maar toch was er een (klein) ontbijt voor ons klaar gezet. Ook was er een taxi geregeld. Alles was erg goed! Alleen de ligging was iets minder, op de Sagrada Familia na, moet je overal de metro heen nemen en min. 1x overstappen.
Gereisd anders in oktober 2007

G.bakker Pam.Wieman, 17-1-2007

De entree naar onze kamer heel smerig na 5 dagen verblijf was de kamer nog niet gestofzuigd,ontbijt goed maar dineren is niet aan te raden.
Gereisd met partner in september 2006

Peter & janeke, 3-9-2006

wij zijn 25 jaar getrouwd en we dachten dat moeten we vieren.

Dus wij hebben hier een vakantie geboekt.

Het is opmerkelijk dat het heel schoon is.

De kamers zelf zijn leuk ingericht maar de badkamer is erg klein.

Een lekker ontbijt, nou wat wil je nog meer.

Ik zal dit aan raaden als ik jullie was want het is een mooi en erg schoon hotel.

Gereisd anders in september 2006

Gonnie, 28-5-2006

Dit hotel is zeer goed. De metro en de Sagrada Familia zijn op loopafstand. Ook over het ontbijt viel er niets te klagen.

De kamers zagen er ook goed uit, alleen van het uitzicht moet je niks verwachten.

Gereisd met vrienden in mei 2006

Gonnie en Ingrid., 10-5-2006

We zijn net terug van dit hotel.

Prima Hotel, Keurig schoon,prima ontbijt

service is goed.

Om naar het centrum te gaan is het te ver om te lopen, daarvoor kun je de metro nemen. Alfons X.ligt dichtbij.

Badkamer is klein maar goed te doen.

Restaurant is ook prima. Alleen niet op zaterdag en zondag geopend.

Voor 12,00 euro heb je al een 3 gangen menu.

Gereisd anders in mei 2006

Letitia en familie, 22-9-2005

Wij hebben in september 2005 1 overnach-ting in dit hotel geboekt. Het hotel heeft een hele mooie entree, de kamer was prima, de badkamer was schoon en fris. Een minpuntje, er was maar 1 tandenborstel terwijl het toch als een 3-persoonskamer was geboekt. Het hotel is prima te bereiken per openbaar vervoer, La Sagrada Familia ligt op loopafstand.
        Gereisd anders in september 2005

Vincent & Chantal, 20-4-2005

Via Touroperator een 2-pers. kamer geboekt voor slechts 120 euro voor 2 overnachtingen.Prijs/kwaliteit is daarom prima. Jammer dat het hotel wat ver van Plaza Catalunya ligt, maar de taxi's zijn vergeleken met Nederland super-goedkoop, mocht je niet van openbaar vervoer houden. (Binnen 10 min. zit je midden in het centrum.) Voor de rest prima hotel.
          Gereisd anders in april 2005

Maurice Willemsen, 18-3-2005

goed hotel, goed eten, slechte ligging (eindje buiten centrum) maar door metrostation op steenworp toch goed bereikbaar, service ook goed
            Gereisd anders in maart 2005

Vikash & Sangini, 3-2-2005

We hebben het hotel Bel Art via internet geboekt en zo een prima prijs betaald voor een 4-sterren hotel ( eerder 3-sterren).

De kamer was schoon, het bed zacht en de badkamer prima. Alles werd elke dag goed schoongemaakt.

Het hotel is ietwat afgelegen en zeker niet in de buurt van het centrum (met de metro ongeveer 7 minuten). Het hotel is wel op loopafstand van de Sagrada Familia.

Minpuntje is dat het hotel ligt naast een disco en als je aan de verkeerde kant van het hotel slaapt, het nogal lawaaiig zal zijn. Wij hadden er zelf geen last van.

Een tip, om naar het hotel te komen, kan je het beste de Gele lijn nemen van de metro en bij Alfons X uitstappen. Vervolgens richting Lepanto volgen, dan is het hotel aan je rechterhand.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Confortel Bel Art in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Confortel Bel Art zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Confortel Bel Art scoort een 7 uit 10 op basis van 9 reviews.