Hotel Claris *****

Uitstekend

7 reviews over Hotel Claris in het Nederlands

Een echte aanraader.

San, 22-7-2017

Super goed hotel & zeer hulpzaam.

Super ontbijt, klasse.

Gereisd anders in mei 2017

Prachtig hotel met geweldige service!

Nico Lockhorn, 23-2-2017

Samen met mijn gezin (ouders+3 pubers) 2 nachten in het hotel overnacht. De kinderen hadden een prachtige junior suite en wij daarnaast een geweldig mooie 2-persoons kamer. Alles zeer schoon, goede bedden met erg veel kussens, badjassen en pantoffels van het hotel, lekkere bonbons en een uitgebreid gevulde badkamer (zeepjes, shampoo, lotion, etc.)

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelde je een echte V.I.P. Erg veel personeel aanwezig, we hadden soms het idee dat er meer personeel dan gasten waren.

Hotel dicht bij het oude centrum (15 minuten lopen), maar je loopt via een mooie winkelstraat, dus die 15 minuten zijn geen plaag om te lopen.

Lekker ontbijt. Een luxe buffet en de warme gerechten kan je van de kaart bestellen. Champagne zit bij de prijs in (als je dit 's morgens al wilt).

Gereisd familie in februari 2017

Suzanne, 20-2-2017

Luxe hotel waar het personeel op elk detail alert is. Ik was er met mijn dochter van 11 en we voelden ons net 2 prinsessen. Prachtige kamer, we kregen nadat we al 2 kamersleutels hadden gehad van kamers die bezet bleken te zijn, een upgrade naar een junior suite. Het personeel wist niet hoe vaak ze zich moesten verontschuldigen.
Gereisd familie in februari 2017

Chris, 8-11-2007

Heel mooi design hotel in centrum Barcelona, op loopafstand van restaurants, bezienswaardigheden en een metrohalte. In de zomer is enkel het restaurant op het dakterras geopend, heerlijk zitten vooral ’s avonds. Klein zwembad op het dak, altijd druk. Op de 1ste verdieping is er een prachtig museum met Pre-Columbiaanse kunst. Niet missen.
Gereisd met partner in augustus 2004

Martijn, 15-8-2007

goed hotel; erg attent (ze hadden gezien bij het inchecken dat mijn vriendin gedurende ons verblijf jarig was en prompt champagne op de kamer).

Ontbijt is de moeite niet waard (20 euro was wel erg duur voor wat je kreeg; vandaar de 6 voor het eten). Restaurant op het dak hebben we (helaas) niet uitgeprobeerd, maar komt volgende keer wel (is nl aanrader!!!!)

Gereisd met partner in augustus 2007

Sanne Heijman, 20-6-2006

Echt een aarader!

Super hotel, ***** dubbel en dwars waard!

Ligging perfect in drukke gedeelte, erg goed bereikbaar.

Het eten was perfect, ontbijt erg uitgebreid. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Zwembad op het dak is prachtig, evenals sportruimte, kamers, lobby enz enz. Wij logeren hier altijd als we in Barcelona zijn en is altijd perfect!!

Gereisd anders in juni 2006

Andy Smulders, 2-2-2006

Heel goed hotel, was daar samen met Beau van Erven Dorens.

Luxe, rustig en een perfecte service

Foto's van het hotel staan hierhttp://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=307

Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Claris***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Claris in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Claris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Claris scoort een 9.38 uit 10 op basis van 8 reviews.