Hotel Ciutat De Sant Adria **

Ciutat De Sant Adria

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ciutat De Sant Adria bij:

1 review over Hotel Ciutat De Sant Adria in het Nederlands

Fijne kamer, matige service!

laura, 28-7-2012

Wij zijn in de maand april naar Barcelona geweest en hebben dit hotel gekozen omdat het aangeschreven stond als een goede uitvalsbasis. Op zich ligt het dichtbij het metrostation (10 min. lopen), maar het is lastig te vinden als je niet precies weet waar het ligt. Bij aankomst vonden wij het erg vervelend dat het personeel achter de balie werkelijk geen woord engels spreekt en als je zelf geen spaans kunt is dat dus wat lastig. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen en we hebben een prima verblijf gehad. De kamer was geweldig voor een stadshotel: ruim en schoon, goede bedden en een goede douche. Supermarkt is om de hoek, wardoor je gemakkelijk ook op je kamer kunt eten. Bij het hotel hoort een barretje waar je pizza's kunt krijgen, waren ook prima. Het hotel ligt wel aan de snelweg maar daar had je weinig last van.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciutat De Sant Adria in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciutat De Sant Adria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ciutat De Sant Adria scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: