Hotel Chic & Basic Born ***

7,3

12 reviews over Hotel Chic & Basic Born in het Nederlands

Nooit meer

Muis, 4-9-2015

Wat een slecht hotel. Zeer slecht ontbijt in de lobby vh hotel. Weinig tot geen keus. Elders ontbijten is dus een must. Zeer gehorige kamers. Uiteraard de kamers gelegen aan de straatkant. Veel lawaai van buiten. Geen goede isolatie. Hinder van gasten in het hotel en kamers er naast. Je kunt letterlijk je buren verstaan. Heel slecht geslapen in dit hotel hierdoor. Het concept is achterhaald. Lichtgordijnen en interieur. Weinig opbergmogelijkheden of haakjes. Slecht tot geen daglicht in de kamers. Het enige dat wel in orde was waren de airco en de wifi. De prijs is veel te hoog voor wat je hier krijgt.
Gereisd met partner in september 2015

super gezellig

geertje, 4-11-2013

fijn hotel ,niet te verwachten achter 2 hoge grote deuren, fijne kamers met goede douche. met lift ook goed bereikbaar, hadden gezelschap met rolstoel. leuke lounghoek met gratis nespresso en thee en water flesjes

heerlijk omtbijt gezellig in de bar, wel niet groot en kleine tafeltjes. wij reisden veel met taxi ivm rolstoel. gezellige wijk, lekker gegeten op place michael richting ramblas.goed weet in deze tijd, vgl receptie hadden we uitzonderlijk weer, wij vlogen 16 u terug naar nederland ,voorafgaande nog heerlijk op strand geweest lekker uitgerust na 3 dagen veel gezien te hebben in Barcelona. dames achter de receptie vriendelijk en gaven goede tips. Om de hoek mooi park.

Gereisd anders in oktober 2013

Heerlijk, leuk, licht hotel!

vvvbarneveld, 7-3-2013

Wat een leuk hotel! Prima ligging, hele gezellige buurt met veel lekkere tapasrestaurantjes in de buurt. Hele leuke, lichte, frisse kamer. Heel leuk, vriendeijk en behulpzaam personeel. Ontbijt next door, gerund door hele vriendelijke jonge man die erg behulpzaam is. Het ontbijt was heel eenvoudig maar de dag nadat wij weggingen zouden ze de otbijtruimte gaan verbouwen en verbeteren.
Gereisd met partner in maart 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chic & Basic Born*** bij :

Goed hotel voor een goede prijs

naam naam, 29-2-2012

Lekker geslapen, prima bedden. Geen gebruik gemaakt van ontbijt in naastgelegen restaurant; weinig keuze en lang wachten.
Gereisd met partner in januari 2012

Leuk hotel

marianne, 8-9-2011

Leuk hotel, wel gehorig. Neem een kamer die niet aan de straatkant ligt!
Gereisd met partner in augustus 2011

Absoluut geen aanrader!

M. vd Berg, 12-4-2011

Zelf mede door alle lovende recensies drie nachten geboekt in voornoemd hotel, maar het is absoluut geen aanrader. We troffen een kamer met vieze kitnaden en smerige randen in de douchecabine, veel schade aan het meubilair en een slecht afsluitbaar balkon aan. We troffen bovendien vies beddengoed aan. Het onderlaken van het beddengoed was bij het voeteneinde besmeurd met bruine vlekken! Het hotel heeft ons na veelvuldig aandringen uiteindelijk een andere kamer aangeboden, maar wilde ons verder geen enkele tegemoetkoming doen. De mening van de receptioniste was dat "we ons niet moesten aanstellen, het was toch immers opgelost door de kamerwijziging en het was toch zeker geen 5 sterrenhotel". Deze zeer onsympathieke houding stond ons zeer tegen. Een vies bed is immers onacceptabel voor ieder type hotel kortom een enorme teleurstelling en wij gaan nooit meer terug naar dit hotel.
Gereisd met partner in maart 2011

Erg goed hotel met perfecte ligging

Robin, 11-9-2010

Erg leuk hotel wat ideaal is gelegen in centrum van Barcelona. Metro op loopafstand, zoat je zo bij alle highlights van de stad bent.

Erg moderne, maar ruime kamer (XL-room) met balkon. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam

Gereisd met partner in juni 2010

Erg leuke hotel op prima locatie

Robin, 12-6-2010

Design hotel wat prima in het centrum is gelegen in de wijk El Borne.

Slecht 10 min lopen van La Rambla en metro op 5 min.

Kamers zijn erg netjes. In een XL kamer verbleven en deze was echt ruim genoeg. Douche in het midden van de kamer geeft een leuk effect. Aanwezigheid van een klein balkonnetje was erg fijn (lekker eind van de middag nog van de zon genieten).

Al met al een top hotel met erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2010

Mooi strak hotel, zeer vriendelijk personeel

Johan, 20-5-2010

Strak wit interieur doet een beetje science fiction aan, maar is tot in de puntjes doorgetrokken.

Kamer ruim zat, met de douche er midden in. Ontbijt basic, maar goed te doen. Avondeten in het hotel ook dik in orde, maar natuurlijk ook talloze restaurants op zeer korte loopafstand van het hotel. Het hotel ligt namelijk aan de rand van het oude centrum van de stad en op ongeveer 10 minuten lopen van het strand

Gereisd met partner in maart 2010

Echte aanrader!

Myrthe, 15-9-2008

Twee weken gelden 3 nachten in dit super hotel geslapen! Echte aanrader.

El Borne is de leukste wijk van Barcelona met leuke straatjes en heerlijke reastaurantjes.

7 minuten van de Ramblas (mooie wandeling) Kijk alleen uit met de lift. (ik ben mijn nagel kwijt geraakt door het "opstapje".

Wij komen terug maar ik neem dan weld e trap....

Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chic & Basic Born*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chic & Basic Born in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chic & Basic Born zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chic & Basic Born scoort een 7.29 uit 10 op basis van 12 reviews.