Hotel Catalonia Rubens ***

Matig

9 reviews over Hotel Catalonia Rubens in het Nederlands

Hotel voor een stedentrip

Anky, 20-1-2010

Hotel ligt dicht bij een metrostation. Kamers waren erg gehorig, maar een prima hotel voor een stedentrip, waarbij je alleen slaapt in het hotel. Eten in het restaurant is overigens erg goed.
Gereisd met partner in oktober 2009

het was te doen

Michiel versteeg, 14-8-2008

kamer zag er op het eerst gezicht goed uit maar als je beter keek zag je dat:

de kasten uit zijn voegen lagen,

het 2 verschillende bedden waren van 2 verschillende hoogtes,

de stop van het bad veel water door liet waardoor we niet in bad konden.

het bad erg vies was, vooral de voegen enz.

we geld moesten betalen voor het kluisje en dat dit ook erg duur was (5 euro per dag)

het eten erg duur was

en zo kan ik nog wel even verder gaan. Het was dat we een aanbieding hadden voor dit hotel maar ik had er niet meer voor over gehad dan 50 euro per nacht

Gereisd met partner in augustus 2008

G.J.B. Spijkers, 2-3-2008

slechte bedden, heel veel lawaai, zowel van het verkeer als van de overige gasten. (je kon de buren horen plassen!) Personeel was redelijk vriendelijk, ontbijtbuffet maakte alles nog een beetje goed. We hadden er ons toch iets heel anders van voorgesteld! Barcelona is schitterend, maar naar dit hotel gaan we NOOIT meer!
Gereisd met vrienden in februari 2008

Mirjam van de Giessen, 19-6-2007

Dit hotel beviel ons helemaal! De wijk was rustig en veilig, met enkele eettentjes en een supermarkt. Het personeel praatte niet allemaal even goed engels, maar waren toch erg beleefd en vriendelijk. We hadden ruime kamers, met heerlijke balkons en prima badkamers. Alles was goed schoon. De metro lag op een kleine loopafstand en vanaf daar was je binnen no-time overal in de stad. Het ontbijt was ook lekker!

Zeker aan te raden.

Gereisd anders in juni 2007

Marijke, 26-5-2006

We hebben hier in mei 2006 een lang weekend gespendeerd. De kamers zijn proper, alle dagen propere handdoeken, kingsize bed. Het ontbijtbuffet was 100% in orde. Het hotel ligt dicht bij metrostation Vallarca ( die helling valt wel mee :-) en bij Park Guell (echt de moeite) en Park Punxtet (moet je echt eens gedaan hebben. Neem de roltrap en dan nog een stukje te voet. Fantastisch zicht over de stad en het is er muisstil). De muren van het hotel zijn inderdaad dun en het kan er rumoerig zijn maar ik heb er zelf niet veel last van gehad. Het dakterras was 's nachts nog open, ook heel mooi zicht over de stad.

Gereisd anders in mei 2006

Janneke Cornel, 8-8-2005

Vorig jaar in dit hotel gezeten, maar ik vond het niet echt wat. Geen balkon, en het dakterras was 4 van de 5 dagen gesloten. Het ligt ver van het centrum, en dat is vooral 's avonds niet zo handig. Het hotel zelf was wel netjes, maar het personeel sprak erg slecht Engels, en na een uur of 10 's avonds was er niemand bij de receptie. Klachten over geluidsoverlast worden absoluut niet serieus genomen. Kortom geen aanrader.
        Gereisd anders in augustus 2005

Marc en Patricia, 27-7-2005

leuk eenvoudig hotel. ontbijtbuffet super uitgebreid, mooi uitzicht vanaf dakteras. vlakbij park guell.

Gereisd anders in juli 2005

Hans, 21-5-2005

De kamers verschillen echt van kamer tot kamer, de mensen met wie we op reis gingen hadden een kleinere kamer en badkamer, met geen goeie bedden, en geen uitzicht enkel een klein raampje waar je enkel de voeten ziet van de voorbijgangers. Wij hadden dan weer een ruime kamer met prima bedden een zeer mooi uitzicht. Er is geen kwaliteitsvolle airco maar ze werkt een beetje. Verder een mooi en verzorgd hotel. Eten zou ik er niet zo goed, het is goedkoop. pasta wel is wel lekker, maar vraag niets anders! Dranken was tijdens de maaltijd inbgr., maar toen ik een tweede fles vroeg tijdens mijn maaltijd mocht ik die mooi betalen!. Er is wel een gezellig hoekje in de bar. Voor de metro moet je elke keer serieuse hellingen doen vooraleer je er bent! Ligging: dicht bij Parc Quëll. We dachten op onze laatste avond gezellig nog even op het dakterras te zitten, maar dat was al gesloten (22u).
            Gereisd anders in mei 2005

Marco, 5-7-2004

Leek ons een erg leuk hotel! Totdat we om 9.15 bij het hotel aankwamen en we pas om 13.30 een kamer kregen! Na een rondje te zijn gelopen in de omgeving hebben we te lang moeten wachten in de lobby. De receptionist zal ook niet even vermelden dat er een heel groot dakterras met ligstoelen te vinden is, om het lange wachten even te verzachten! Beetje jammer. Verder makkelijk via Metrostation Vallcarca te bereiken. (4 min. lopen naar het hotel) Daarna 5 stops totdat je op Placa Catalonia bent! In de buurt van het hotel is verder niks bijzonders te vinden! Dus de ligging is niet prefect! Verder wel net hotel en de kamers worden netjes verschoond e.d. De bedden liggen niet lekker en het is er heel erg gehorig! Je kan de buren horen praten en als er een deur dichtklapt sta je bijna rechtop in bed! Verder komt er veel licht vanuit de gang op de kamer. Kortom niet helemaal perfect!
              Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Catalonia Rubens*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Rubens in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Rubens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia Rubens scoort een 6.56 uit 10 op basis van 9 reviews.