1 review over BedAndBreakfast Casa de Lucia in het Nederlands

Goed en simpel b&b

Simone, 27-8-2012

Casa de Lucia is een B&B in de woning van Lucia. Lucia is een hele aardige vrouw en spreekt goed engels. Er zijn geloof ik maar 3 kamers, waarmee je ook de badkamer deelt. Wij (ik en een vriendin) hebben nooit hoeven wachten bij de badkamer. Het was schoon, netjes, en een heerlijke sproeikop! Het ontbijt is alleen een snee brood en wat zoetigheid, voor ons prima. Je hebt de mogelijkheid om de koelkast te gebruiken om zelf wat spullen in te leggen. onze kamer had een klein balkonnetje, een goed bed, helaas geen airco. Ik heb ondanks dat goed geslapen! Wifi is gratis, en werkt erg goed. De wijk is erg leuk, en op nog geen 5 min lopen ben je op de Rambla del Poblenou, een gezellige straat met terrasjes waar je ook erg lekker kunt eten (en niet duur!), vanaf daar is het ongeveer een kwartiertje lopen naar het strand.Het metrostation Poblenou is ongeveer 10 minuutjes lopen en vanaf daar is alles goed bereikbaar. '10 strippenkaart' kost 9,20. Daar hebben iwe in 3 dgn heel de stad mee gezien!
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa de Lucia in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa de Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa de Lucia scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.