Appartement Born Lovely

Born Lovely

1 review over Appartement Born Lovely in het Nederlands

leuk appartement om in "thuis" te komen

Marjo Beckers, 10-3-2012

We zijn begin maart 2012 voor 4 nachten in dit appartement geweest en is ons prima bevallen. Het ligt in een volkswijk met veel kleine winkeltjes in de buurt die tot 's avonds laat open zijn.

Er zijn volop handdoeken aanwezig en genoeg bedlinnen. Grote opbergkasten, wasmachine, vaatwasser, oven en magnetron, dus een complete inrichting. Het appartement ligt vrij rustig, we hebben geen last gehad van de buren. Binnen 10 minuten ben je lopend in het historisch centrum. We hebben regelmatig een taxi genomen, dit is relatief goedkoop, zeker met 4 personen.

Kortom een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Born Lovely in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Born Lovely zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Born Lovely scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.