Appartement Bogatell Dos

7,3

3 reviews over Appartement Bogatell Dos in het Nederlands

goed appartement

Miriam Eggen, 5-5-2009

Het appartement was voorzien van alles. De Ligging was perfect, dichtbij strand en bushalte. Wij waren er 6 dagen en en kregen ook maar 2 handdoeken p.p. Ze werden tussendoor ook niet vernieuwd, dat is jammer!! Als je dit boekt houd er dan rekening mee.
Gereisd met vrienden in april 2009

Claire, 2-6-2008

Prima appartement op de tweede verdieping van een klein complex. Net buiten het centrum van Barcelona, op loopafstand van het strand, metro en opstapplaats voor toeristische busroute om de hoek. Twee slaapkamers, twee badkamers en een ruime woonkamer, luxe keuken met complete inrichting. Wij hebben geen last gehad van het stoplicht, hadden gewoon water en voldoende handdoeken voor een weekend. Kortom een prima verblijf gehad!
Gereisd met vrienden in mei 2008

Hilda Siksma, 5-5-2008

Zoek je een appartement waar je zes dagen met dezelfde handdoeken moet doen en geen schoonmaak dan kan je gerust dit appartement huren. Wij waren hier van 23 April t/m 28 April

Verder een dag zonder warm water en na `reparatie`helemaal geen water meer.Het appartement bevind zich boven een stoplicht dat 24 uur per dag werkzaam is en het genoemde balkon mag geen naam hebben.

Erg jammer allemaal vinden wij.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bogatell Dos in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bogatell Dos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bogatell Dos scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.