Appartement Blai

9,5

2 reviews over Appartement Blai in het Nederlands

prima

jacques, 1-11-2008

eigenaars geven veel info over stad en horeca, leuke wijk, autoloze straat, veilig, veel dvd's en cd's aanwezig.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Karlijn, 10-8-2007

Wij hebben vier dagen in dit appartement doorgebracht. Appartement is zeer compleet (van zout en suiker in de keuken tot een fohn en doucheschuim in de badkamer), goed schoon en netjes ingericht. Metrostation is dichtbij en binnen 5 minuten zit je in het centrum.

Het enige nadeel is dat het balkon erg klein is, je kan er net met een krukje in je eentje op zitten en wanneer je het raam van de keuken open doet kijk je in de (kleine) tuin van de buren waardoor wij hem altijd dicht hebben gelaten. Maar als je net zoals wij de hele dag weg bent om Barcelona te bezoeken heb je hier weinig last van. Laat je hierdoor niet tegenhouden om dit appartement te boeken want het is werkelijk een goed appartement voor in Barcelona!

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blai in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blai scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.