Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Barcelona Suites**** bij :

1 review over Appartement Barcelona Suites in het Nederlands

Prima geregeld.

ilojem, 28-7-2012

Prima appartement. Bewoond complex. Wij hadden lift, goede keuken, ruim app. 2 badkamers, 2 slaapkamers en een grote woonkamer met open keuken. 10 min met auto van het centrum en het strand. Goed geregeld. Je checkt in in de B&B Boutique waar 24/7 iemand aanwezig is. Zeer vriendelijk. Ik had het helemaal gehad van de reis en kreeg onmiddellijk een grote fles water aangereikt. Ik mocht hem meenemen. Je krijgt de sleutel van je appartement en een kaartje waar het precies is. Taxi of lopend afhankelijk van hoe ver. Taxi is sowieso een prima vervoermiddel in deze prachtige stad. In het weekend zijn er wat minder op straat maar door de weeks is 1:4 auto's een taxi.
    Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcelona Suites in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcelona Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Barcelona Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.