Hotel Barbara *

Matig

40 reviews over Hotel Barbara in het Nederlands

Perfecte locatie

Iza, 26-3-2017

We verbleven met drie meiden vijf dagen in Hotel Barbara. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Klein min puntje: niet al het personeel spreekt Engels. Het ontbijt is een geroosterd boterham, croissantje, jam en boter los erbij. Drinken: koffie, thee en jus de orange. De kamer waar wij verbleven was netjes schoon, elke dag werd alles netjes verschoont (nieuw beddengoed en handdoeken) en gestofzuigd. We hadden drie simpele (harde) bedden en een ruime badkamer met bad. Altijd warm water en geen last van de buren! We hebben geen hoeren gezien zoals vaker genoemd in de recensies, de buurt is niet onveilig en qua locatie perfect aangezien het dichtbij winkels, restaurant, kroeg en taxi/bus is. Verwacht geen 5 sterren hotel maar voor een slaapplek is het een dikke aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2016

Heel bacis en verloederd. Prijs/kwaliteit is goed.

Suzanne, 16-4-2016

Oud krakkend keihard bed, ook erg krap voor met zn twee. Kapotte gordijnen een gat in de sprei. De deuren zijn gemaakt van karton, erg gehorig. Waardeloos ontbijt.

Ondanks dat is het voor een kort stedetripje prima!

3minuutjes lopen en je staat midden op de ramblas. Dichtbij belangrijke bezienswaardigheden. Ov om de hoek.Er lopen prostituees maar daar heb je geen last van. Ook veel politie hier heb je ook geen last van. Er is een lift. elke keer als je hotel verlaat moet je de sleutel achter laten bij de receptie deze is 24/7 open. Behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2016

Vreselijk

Marc, 30-7-2015

Wij waren voor 1 nacht in Hotel Barbara. We hebben amper kunnen slapen door het geluidsoverlast van jongeren in het hotel (werd geschreeuwd, met deuren gesmeten, op deuren gebonkt) en daarnaast nog door de geluidsoverlast van de straat. Hotel is verouderd. Bedden waren erg slecht. Ook de wijk waar het hotel in ligt vonden wij zeer onprettig. Het voelde niet bepaald veilig om 's avonds terug te lopen naar het hotel. Het ontbijt was vreselijk; het werd geserveerd in een soort setting waarbij je het gevoel kreeg in het leger te zitten. Kortom, als je zoekt naar een budget hotel in Barcelona zou ik aanraden te kiezen uit één van de vele andere hotels die er zijn, maar niet Hotel Barbara.
Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barbara* bij :

Sobere kamers, goede ligging.

Rieke, 3-4-2015

Verouderd hotel, gaten en scheuren in gordijn en spreien: ziet er niet uit. Wel schoon: badkamer en toilet, frisse lakens. Primitieve bali receptie. Moest om kamerstoel vragen, was er niet. Gehorig aan de voorkant: plein met afvalbakken die 's nachts geleegd worden. Ontbijt: toast, jam, croissant.drinken, Compliment voor de behulpzame dames van de receptie!
Gereisd met partner in maart 2015

Prima budget hotel

Bas Buiting, 23-10-2013

Hotel Barbara is een eenvoudig maar netjes hotel in de Gotische wijk op loopafstand van de Ramblas en metroknooppunt Paral-lel. Wij hadden kamer 507 die grenst aan een soort patio. De kamer heeft twee harde bedden, twee stoeltjes, een vaste kast met kluisje, airco, TV, een aparte badkamer met ruime douche met onbeperkt warm water in een redelijke straal, toilet en bidet. Het geheel is eenvoudig maar schoon en netjes. Personeel is uiterst vriendelijk. Receptie is 24/7 open. Ontbijt is vreselijk.

In andere reviews wordt gesproken over hoeren op straat, die hebben wij niet gezien, het is wel een volkswijk waar mensen, ook ’s avonds, op straat leven maar ik heb dat alleen maar als positief ervaren.

pluspunten: netjes budget hotel, vriendelijk personeel, levendige wijk

minpunten: gehorig, vreselijk ontbijt

Gereisd familie in oktober 2013

PRIMA voor jonge stellen!

Merel, 3-2-2011

Hotel Barbara ligt echt op een ideale plek in Barcelona in een zijstraat van La Rambla. Welliswaar lopen er wat prostituees voor de deur, maar dit is niet hinderlijk aangezien er ook véél politie loopt. De kamers zijn klein, eenvoudig, maar netjes en schoon. De bedden bestaan uit een matras op een grote plank. Wanneer je geen luxe nodig hebt, maar wel een budget hotel op een fantastische locatie. Dan is hotel Barbara ideaal! Overlast van geluid heb je alleen als er irritante engelsen zijn. (dit hadden wij de 1e nacht. De overige nachten prima geslapen).Wat ook erg prettig is, is dat een paar straten verder La Boqueria(grote overdekte markt) is waar je een ruime keus aan etenswaren hebt! HEERLIJK als ontbijt en niet duur. Vanaf hier alles prima te bereiken met de metro en te lopen vanaf shuttle bus vanaf airport(stopt op placa Catalunya).

Wil je goedkoop even weg: PRIMA

Gereisd met partner in januari 2011

Perfect om te stedentrippen

Sabrina Hermans, 26-8-2010

We zijn hier een weekje verbleven. Het lag aan een zijstraatje van la Rambla (de hoofdstraat (?) van Barcelona) en vanuit hier konden we overal komen. De metro was goed bereikbaar, ongeveer 300 meter lopen. Strand was iets verder weg maar met de bus (touristique) goed bereikbaar. Kamers waren schoon. Vriendelijke dame bij de receptie. Afstandsbediening moest je (logisch) borg voor betalen. Geen problemen gehad, alles in orde. Ook geen last gehad van de buurt/geluidsoverlast. En dat terwijl onze kamer aan de wegkant lag. (jong stel)
Gereisd met partner in mei 2009

ligging nabij centrum

MRS Huisman, 21-7-2010

Het enige nadeel voor ons was het bed, we hadden een twee persoon bed gekregen terwijl we twee een persoon bedden besteld hadden
Gereisd familie in juni 2010

heerlijk simpel

Monique, 14-3-2010

Hotel Barbara was voor 1 nachtje goed genoeg. Hotelkamers waren gewoon schoon, douche was schoon, alleen onze douche werkte niet goed, eerst veel water en opeens een zeikstraaltje. Maar goed voor dat ene nachtje heb ik er lekker geslapen. Groot pluspunt je zit in een zijstraat van de ramblas! Vanuit hotelkamer zicht op de hoeren die naast het hotel op de hoek staan maar zeker geen last hier van ondervonden. Ontbijt was matig. Eerst kregen we helemaal niets terwijl we er wel voor betaald hadden en met mn beetje spaanse kennis (ze sprak geen engels) heb ik voor 10 man toch nog een klein ontbijtje kunnen regelen.

Kortom voor 1 nachtje was het zeker goed te doen!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Prima te doen

Ina, 20-7-2009

Vier nachten gebruik gemaakt van het hotel. Het bevindt zich in een zijstraat van de Ramblas, midden in het centrum. Hotel ligt in een tippelzone, maar hier absoluut geen last van gehad. Er rijdt veel politie rond en het hotel was goed beveiligd. Kamers zijn netjes en schoon. Bedden waren in onze kamer iets minder. Maar prijs/kwaliteit verhouding op zo'n toplocatie is prima.
Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barbara* bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barbara in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barbara scoort een 5.87 uit 10 op basis van 40 reviews.