Beoordelingen Hotel Barbara*

Barbara*
36 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Barbara*
Carrer Marques de Barbera, 22, 08001, Barcelona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barbara* in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barbara* zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Barbara scoort een 6,3 uit 10, op basis van 36 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barbara* in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barbara*, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Barbara* de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Barbara* vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada). Vergelijk Hotel Barbara* met andere accommodaties in Barcelona.
Even geduld a.u.b.

7,2
4,3
6,4
2,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima budget hotel"vertalen
Bas Buiting
4,0

23-10-2013 Hotel Barbara is een eenvoudig maar netjes hotel in de Gotische wijk op loopafstand van de Ramblas en metroknooppunt Paral-lel. Wij hadden kamer 507 die grenst aan een soort patio. De kamer heeft twee harde bedden, twee stoeltjes, een vaste kast met kluisje, airco, TV, een aparte badkamer met ruime douche met onbeperkt warm water in een redelijke straal, toilet en bidet. Het geheel is eenvoudig maar schoon en netjes. Personeel is uiterst vriendelijk. Receptie is 24/7 open. Ontbijt is vreselijk.
In andere reviews wordt gesproken over hoeren op straat, die hebben wij niet gezien, het is wel een volkswijk waar mensen, ook ’s avonds, op straat leven maar ik heb dat alleen maar als positief ervaren.
pluspunten: netjes budget hotel, vriendelijk personeel, levendige wijk
minpunten: gehorig, vreselijk ontbijt

met partner, 2011
"PRIMA voor jonge stellen!"vertalen
Merel
2,0

3-2-2011 Hotel Barbara ligt echt op een ideale plek in Barcelona in een zijstraat van La Rambla. Welliswaar lopen er wat prostituees voor de deur, maar dit is niet hinderlijk aangezien er ook véél politie loopt. De kamers zijn klein, eenvoudig, maar netjes en schoon. De bedden bestaan uit een matras op een grote plank. Wanneer je geen luxe nodig hebt, maar wel een budget hotel op een fantastische locatie. Dan is hotel Barbara ideaal! Overlast van geluid heb je alleen als er irritante engelsen zijn. (dit hadden wij de 1e nacht. De overige nachten prima geslapen).Wat ook erg prettig is, is dat een paar straten verder La Boqueria(grote overdekte markt) is waar je een ruime keus aan etenswaren hebt! HEERLIJK als ontbijt en niet duur. Vanaf hier alles prima te bereiken met de metro en te lopen vanaf shuttle bus vanaf airport(stopt op placa Catalunya).
Wil je goedkoop even weg: PRIMA

met oudere kinderen, Juni 2010
"Ligging nabij centrum"vertalen
MRS Huisman
3,0

21-7-2010 Het enige nadeel voor ons was het bed, we hadden een twee persoon bed gekregen terwijl we twee een persoon bedden besteld hadden

met vrienden, Feb. 2010
"Heerlijk simpel"vertalen
Monique
8,0

14-3-2010 Hotel Barbara was voor 1 nachtje goed genoeg. Hotelkamers waren gewoon schoon, douche was schoon, alleen onze douche werkte niet goed, eerst veel water en opeens een zeikstraaltje. Maar goed voor dat ene nachtje heb ik er lekker geslapen. Groot pluspunt je zit in een zijstraat van de ramblas! Vanuit hotelkamer zicht op de hoeren die naast het hotel op de hoek staan maar zeker geen last hier van ondervonden. Ontbijt was matig. Eerst kregen we helemaal niets terwijl we er wel voor betaald hadden en met mn beetje spaanse kennis (ze sprak geen engels) heb ik voor 10 man toch nog een klein ontbijtje kunnen regelen.
Kortom voor 1 nachtje was het zeker goed te doen!

met partner
"Prima te doen"vertalen
Ina
7,0

20-7-2009 Vier nachten gebruik gemaakt van het hotel. Het bevindt zich in een zijstraat van de Ramblas, midden in het centrum. Hotel ligt in een tippelzone, maar hier absoluut geen last van gehad. Er rijdt veel politie rond en het hotel was goed beveiligd. Kamers zijn netjes en schoon. Bedden waren in onze kamer iets minder. Maar prijs/kwaliteit verhouding op zo'n toplocatie is prima.

met partner, Mei 2009
"Perfect om te stedentrippen"vertalen
Sabrina Hermans
8,0

26-8-2010 We zijn hier een weekje verbleven. Het lag aan een zijstraatje van la Rambla (de hoofdstraat (?) van Barcelona) en vanuit hier konden we overal komen. De metro was goed bereikbaar, ongeveer 300 meter lopen. Strand was iets verder weg maar met de bus (touristique) goed bereikbaar. Kamers waren schoon. Vriendelijke dame bij de receptie. Afstandsbediening moest je (logisch) borg voor betalen. Geen problemen gehad, alles in orde. Ook geen last gehad van de buurt/geluidsoverlast. En dat terwijl onze kamer aan de wegkant lag. (jong stel)

met partner
"Je kunt dit hotel gewoon boeken!"vertalen
mlpakkermans
8,0

24-2-2009 Gewoon een goed hotel en voor de prijs mag je zeker niet klagen.
De kamers waren schoon en de bedden goed!
De straat uit lopen en je stond op de ramblas dus midden in hartje barcelona!!

met oudere kinderen
"Dit nooit meer"vertalen
Bea van schaik
2,0
1,0

13-12-2008 Dit nooit meer!!! De kamer was veel te klein. De buurt zo slecht.
Het beroerste hotel waar wij ooit hebben gezeten! Na 2 nachten een ander hotel gezocht, we hadden wel vooruit betaald maar ja, jammer dan.
Ga er niet heen ,dat is ons advies!

met vrienden, Dec. 2008
"Goed hotel om te slapen"vertalen
2 vriendinnen
7,0

29-12-2008 we waren op zoek naar een hotel in de buurt van de ramblas waar je niet verplicht was te ontbijten. Hotel Barbara is zo'n hotel. Is echt een hotel om aan te raden als je van plan bent alleen maar te slapen en verder je eten zoals wij hebben gedaan in barcelona te nuttigen. Van onze "vriendinnen" hebben wij geen last gehad en ook niet van de klanten. Mocht je het hotel zoeken wees gewaarschuwd!! in je beschrijving staat zijstraat van de ramblas, nou dat klopt wel maar je moet eerst de straat Carrer Unio in, deze loopt over in de Carrer Marques de Barbera. Dan loop je zo tegen het hotel aan , nog geen 5 minuten lopen vanaf het metrostation Liceu. We hebben het heel erg naar ons zin gehad en wij gaan zeker nog een keer!!

met partner, Okt. 2008
"Erg klein, erg gehorig"vertalen
hetty
5,0
5,0
4,0

8-10-2008 Kamer was niet veel groter dan het bed. Het was erg gehorig. 's Ochtends om 6 uur hoorden we onze buurman luid telefoneren en konden hem (als we spaans hadden gesproken) makkelijk verstaan.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?