Appartement Aspasios Urquinaona Design

Appartement Aspasios Urquinaona Design
Aspasios Urquinaona Design

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Aspasios Urquinaona Design bij:

1 review over Appartement Aspasios Urquinaona Design in het Nederlands

Comfortabel en vlakbij centrum

Ger, 19-7-2014

Een fijn appartement voorzien van alles wat je nodig hebt. We hadden twee slaapkamers met uitstekende bedden . De inrichting van het appartement was (veel van Ikea) gezellig. Gelukkig was er kleine lift die ons zonder storing steeds naar de vierde verdieping bracht. Van het dakterras hebben wij geen gebruikgemaakt. De ligging aan de Carrer Girona is ideaal want je bent op loopafstand van het centrum van Barcelona.

Er is een goede supermarkt net om de hoek om 's ochtends vers brood te halen en voor het gebouw is een klein terras voor een goede kop koffie en een kiosk met Spaanse kranten en tijdschriften.

Parkeren bij het appartement is moeilijk, maar er is wel een kleine (dure) parkeergarage schuin tegenover het appartementen om de bagage uit te laden . De auto konden we parkeren in een grotere garage in de buurt van het metrostation van Urquinaona (ca. 100 meter) voor een gereduceerde prijs

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aspasios Urquinaona Design in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aspasios Urquinaona Design zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aspasios Urquinaona Design scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.