Hotel Apsis Sant Angelo ***

Hotel Apsis Sant Angelo ***
7,6

4 reviews over Hotel Apsis Sant Angelo in het Nederlands

Goed gelegen hotel, onze kamer helaas niet

Raf De Mulder, 31-5-2014

Ik verwacht van een kamer in een eenvoudig stadshotel niet dat het een fantastisch uitzicht biedt op de mooiste plekjes van de stad, maar uitkijken op een donkere koker die boven afgesloten is met een plastiek golfplaat de regen dan nog op roffelt, dat is toch een beetje te min. De kamer is netjes maar klein, de badkamer leuk met 2 wastafels. Er is een ligbad maar een mens op leeftijd zal het wel moeilijk krijgen met de hoge instap. Het ontbijt is ok, een ruime ontbijtkamer met de gewone variatie en een terras maar daarvoor wou het weer niet mee. Ik vond de kleine boordjes heel lekker, mijn vrouw vond ze vooral klein. Theewater uit een koffieautomaat smaakt naar koffie en dat is een afknapper voor een theeliefhebber als ik. De ligging van het hotel is uitstekend, vlakbij park Joan Miro met "de vrouw en de vogel", op 5 minuten gaans van Plaça d' Espana en nog 2 andere metrostations. Mits kamer met uitzicht zouden we tevreden geweest zijn, nu net niet.
Gereisd met partner in mei 2014

"geen uitzicht spijtig

ria, 21-11-2008

het enige venster in de kamer keek uit op een soort koker je kon dus niet zien wat weer het was je zag geen streepje lucht.jammer
Gereisd met partner in november 2008

rietje, 5-3-2006

Prima hotel. Vlakbij placa de espana. Kamers zijn klein, maar netjes. Met o.a. tv en koelkastje. Badkamer netjes en erg mooi. Ligbad, dubbele wastafel (oa tandenborstel/tandpasta en scheermesje/sceerschuim aanwezig), toilet. Ontbijt is super, personeel vriendelijk en zeer behulpzaam!
    Gereisd anders in maart 2006

Johan Vanderhoeven, 17-8-2005

Ieder zijn ding natuurlijk maar ik hou meer van een hotelletje ietwat buiten het centrum, eerder dan in de volle drukte. NH San Angelo lag op wandelafstand van de Plaça de España, en daardoor IDEAAL voor iemand als mij die liever niet in een toeristisch restaurant wilt eten maar eerder bars/restaurants/... opzoekt waar de lokale bevolking ook naartoe trekt. Service was uitstekend, netheid, vriendelijkheid evenzeer. Het ontbijt was prima verzorgd. De kamer was ontzettend mooi afgewerkt. We hadden badkamer met groot ligbad/jacuzzi,... Kortweg, een fantastisch verblijf gehad in deze uitzonderlijk mooie stad!
      Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apsis Sant Angelo*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apsis Sant Angelo in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apsis Sant Angelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apsis Sant Angelo scoort een 7.57 uit 10 op basis van 4 reviews.