Hotel Andante ***

8,9

57 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Mooi hotel

Judith, 28-9-2017

Dit hotel heeft een moderne uitstraling, het hotel is schoon, ziet er nieuw uit en het zwembad op het dak heeft een fantastisch uitzicht over Barcelona! Het ontbijt is uitgebreid en er wordt ook goed aangegeven wat het is en evt. allergien e.d. Het hotel is vlakbij de metro Drassanes en zo is Barcelona makkelijk te bereiken. Op loopafstand van Port Vell en de Ramblas. De wijk El Raval is niet te beste wijk maar het ligt aan de rand ervan. Dus daar merk je niks van. Ik had een 1 persoonskamer, het was niet heel groot maar wel prima.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

prima hotel, vriendelijk personeel, schoon en net

AR, 21-2-2017

Wij hebben 3 nachten overnacht in het Adante hotel. Het is netjes, schoon en vriendelijk personeel. ontbijt is goed, voor ieder wat wils. Mooi uitzicht vanaf het dak. in tegenstelling tot wat ik eerder heb gelezen kun je wel naar het toilet bij de receptie. je krijgt dan een kaart en kunt bij de gym naar het toilet. helaas werkte de airco nog niet waardoor het erg warm was op de kamer. 25 graden in de nacht. desondanks zou ik er zo weer boeken. het ligt erg centraal. vlakbij de hop on hop of routes (5 minuten lopen) en 1 straat vanaf de Rambla. voor de deur is een taxi standplaats en voor 30 euro ben je op het vliegveld. geen gedoe met metro of bus. bij de receptie kun je voor alle bezienswaardigheden en bus/metro etc. kaarten kopen. ook staan er 2 computers waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. in het hotel is gratis wifi. het hotel is niet lang geleden vernieuwd en ziet er mooi uit van binnen. Wij willen het zeker aanraden
Gereisd met vrienden in februari 2017

prima!

Hinke, 30-1-2017

een aanrader dit hotel, keurig en prima ontbijt en een goede locatie. En niet te vergeten, een redelijke prijs.
Gereisd met partner in november 2016

Mooi en sfeervol hotel

Mark R., 27-11-2016

Kamers netjes en verzorgd.

Ontbijt normaal en genoeg

Vriendelijk personeel

Alles in het hotel alleen te bereiken met je kamer pasje. Zo ook binnenkomst in het hotel.

Jammer dat er geen bar in het hotel aanwezig is. Drank kun je uit automaat halen.

Gereisd met partner in november 2016

Super hotel met een hele goede service

Marlou, 13-9-2016

Heel fijn hotel ligging om de hoek van metro drassanes.

Verschillende bakkertjes binnen 5 minuten van het hotel erg fijn en niet duur.

Zwembad klein maar het uitzicht maakt alles goed.

Als ik terug ga naar barcelona kom ik zeker terug bij dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2016

Erg netjes

eefj@, 29-8-2016

Hotel oogt nieuw en schoon , personeel vriendelijk en behulpzaam.

Kamer met balkon keurig, wel uitzicht op hoge flat, andere kamers erg donker en klein.

Ontbijt prima.

Wel erg jammer, geen toilet bij receptie, men moet dus omhoog met de lift naar eigen kamer hiervoor. Vervelend als je op taxi staat te wachten bij receptie.

Er zijn maar 2 kleine liften voor alle kamers waarvan 1 defect was. 9 verdiepingen met trap is geen aanrader.

Schoonmaak goed genoeg, doen muren in badkamer jammergenoeg niet, waarschijnlijk door tijdgebrek.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar, geweldig!

Marij Voermans, 11-8-2016

Vriendelijk personeel. Prima kamer (kamer nummer: 1010) met mooi uitzicht over de stad.

Heerlijk ontbijt, dit kun je bij mooi weer buiten nuttigen. Goede kwaliteit.

Het enigste minpuntje was dat in de reisfolder het zwembad groter lijkt als in werkelijkheid. Maar verder "een tophotel" Zeker 4 * waard!

Gereisd met partner in juli 2016

super hotel, is echt zoals het is afgebeeld

aline, 26-6-2016

het hotel is goed bereikbaar met de metro. klein stukje lopen, vandaar kun je Barcelona echt verkennen. neem een meerdagen kaart, stukken goedkoper.

minder, de achterkant van het hotel grenst echt aan de hoogbouw erachter, ik vond het ook wel charmant eerlijk gezegd, maar kan me voorstellen dat mensen dat minder vinden.

ik was er met mijn 18 jarige dochter, je kan ontbijt bijboeken, maar om de hoek zit een super bakker, heerlijke capucino, croissants etc. voor heel weinig geld, verse jus d'orange. buiten kun je goed eten.

we hadden een driedaagse citytrip, heerlijk geshopt, gereisd, naar de zee geweest etc, het aquarium schijnt een aanrader te zijn, helaas hadden wij onvoldoende tijd.

Ik kom graag terug in dit hotel; super schoon en verzorgd.

vanaf het dak met zwembad kijk je over Barcelona, gaudi kathedraal en de haven.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Super hotel!

I Boon, 25-6-2016

Wij waren van 28 november t/M 1 december in dit hotel.

Het hotel ligt 2 min. lopen van metro station drassanes, 2 min lopen naar la ramblas en 2 minuten lopen naar de zee!

Super mooie kamers, modern met een uitzicht over de stad, je zag zelf sagrada famillia.

Het ontbijt was heerlijk en vers!

De service was ook top! De koffers konden we de heledag laten staan voordat we het vliegtuig terug namen.

Gereisd met partner in november 2015

Goede uitvalsbasis voor alles in Barcelona

Aart de Kort, 3-5-2016

Keurig, schoon en vriendelijk hotel, vlakbij La Rambla. Het moderne interieur is erg strak en de kamers zijn bepaald donker. Het ontbijtbuffet is voortreffelijk. Roken kan op de patio of op het terras (met klein zwembad) op de 11e etage. Voor de ingang altijd wel 2 of 3 taxi's. Handig voor de terugreis naar het vliegveld! In de directe omgeving tal van goede restaurantjes. Gee hotel om lang op de kamer te veblijven, maar daar ga je dan ook niet voor naar Barcelona....
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Andante bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andante scoort een 8.91 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: