Hotel Acta Mimic ***

Acta Mimic
7,4

31 reviews over Hotel Acta Mimic in het Nederlands

Lovely hotel in an amazing city!

Nelette, 12-1-2017

Bijzonder leuke en nette kamer en een enorm dakterras met zonnebedden. Vlakbij de Rambla en metrostation. Vriendelijke mensen en prima ontbijt. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

Nooit meer

Fiona, 21-8-2016

Niets wat k prettig vond, zaten eerst in ACTA BCN 40 en in vergelijking hiermee vond ik Mimic een vervelend hotel. Hal helemaal zwart met amper (rood) licht. Ruime kamer, alles onhandig opgezet. Totaal geen plek om spullen op te bergen. Geen balkon. Airco werkt te hard of niet, niets tussenin. Ontbijt 12,50 p.p.p.d. Dus in de buurt gaan eten. Personeel wel aardig.
Gereisd anders in augustus 2016

Modern hotel

vera guijt, 20-7-2015

Acta mimic is een fantastisch hotel vlak bij de Rambla. Het was ongeveer 5 minuten lopen naar de rambla en de metro zit er ook dichtbij. Mooie moderne kamers met goede airco! Personeel is ontzettend aardig en klantvriendelijk. Ze kwamen met allemaal tips om te doen in Barcelona. Het ontbijt was gewoon goed! Het enige nadeel wat wij ondervonden is dat de kamers een tikkeltje gehorig zijn. Dus wanneer je luide buren hebt net als ons is dat vervelend.
Gereisd met partner in juli 2015

Super stadshotel

samantha, 5-7-2015

Wij hebben enorm genoten de 4 dagen dat wij in Barcelona waren. Schoon hotel en voor stadsbegrippen best groot. 5 min lopen bij de rambla vandaan. Heb me geen seconde onveilig gevoeld. Onbijt is prima!
Gereisd met partner in juni 2015

Niet meer

C.M. De jong van Tunen, 17-5-2015

Kleine kamers.

Voor slechtziende mensen is de donkere gang niet prettig.

Toeslag van 100% voor alleen gebruik van een twee persoonskamer is teveel van het goede!

Gereisd met partner in mei 2015

Fijn hotel, ideale ligging

Wilma, 15-5-2015

Hotel Acta Mimic is een fijn hotel, ideale ligging t.o.v. haven, Ramblas, Plaza Catalunya etc.

Het hotel is een verbouwd theater.

Schoon, netjes, vriendelijk personeel. Spreekt goed Engels.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Top hotel

Lars en Amanda, 11-4-2015

Zeer goed hotel voor een stedentrip! Lichte kamer met een prima bed, iedere dag schone handdoeken en een heerlijke douche! Dakterras is een leuke extra, ontbijt was prima en werd op tijd aangevuld. Vers fruit, stokbrood, cornflakes, ruime keuze aan beleg, zoetigheden en eieren, bacon, tomaat.

Ligging is 5 minuten van de Ramblas dus geen geluidsoverlast.

Het hotel heeft 24/7 een receptioniste die de deur voor je opent en het personeel is vriendelijk, geeft tips en uitleg en spreken prima Engels.

Gereisd met partner in april 2015

Fijn hotel!

Nieky, 22-12-2014

Prettig hotel met een goede ligging tussen de Ramblas en het strand. Een rustige ligging en hierdoor 's nachts geen geluidsoverlast wat je op de Ramblas wel zou hebben. Volgende keer weer Acta Mimic!
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Goede ligging, goed hotel voor stedentrip

anouk, 14-11-2014

Bij aankomst werden we netjes ontvangen en kregen we uitleg. Ook eerst de koffers in een bagagekluis moeten doen voor 2 euro. Kamer is niet groot maar prima voor een paar dagen. Het bed ligt prima. De stortdouche is heerlijk en ruim. Wat wij een nadeel vonden was dat je na het heerlijke douchen niet even een raam open kon zetten of iets.. Bleef door de condens best benauwd op de kamer. Je kan niet naar buiten kijken. Schijnwerper van buiten zorgt voor veel licht in de kamer..
Gereisd met partner in november 2014

Mooi hotel ,dichtbij ramblas en haven

Kersten -hol, 4-7-2014

Goed verzorgd, leuke kamers,omgeving oud, maar hotel en dakterras heel leuk . Heel leuk personeel. Prijs kwaliteit prima ! Ga je naar de haven of ramblas ,Bij uitgang rechts of rechtdoor en dan langs oude stadsmuur links , dan begin je voor op de ramblas ,bij de haven ,perfect !
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Acta Mimic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acta Mimic in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acta Mimic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acta Mimic scoort een 7.44 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: