9,6

Uitstekend

95 reviews over BedAndBreakfast A-ti in het Nederlands

Wij komen terug !

Bram en Maja, 13-8-2017

De Plaza Espana in Valderrey. En dan de poort naar de B&B. Van het moment dat de deur openging tot bij ons vertrek 5 dagen later voelen we passie en gedrevenheid bij Jeffry en Lindsy. Het idee van een culinaire B&B uit te baten wordt tot in de kleinste details uitgewerkt. Heerlijk dineren 's avonds, variatie iedere ochtend bij het ontbijt. Ook heerlijke, democratische wijnen en bij een tocht naar één van de natuurgebieden zorgde Jeffry voor een heerlijke picnic. Ook heel kindvriendelijk adres. Tenslotte kregen we hele goeie tips om de prachtige streek te verkennen. Want het is een ongerepte omgeving waar je makkelijk 2 weken kan rondtrekken. En dat staat zeker nog eens op de agenda en dan passeren we zeker weet bij ATI.
Gereisd familie in augustus 2017

TOP VAKANTIE

jeannine, 5-8-2017

Super verblijf, heel gastvrije mensen. Een prachtige kamer rustige omgeving. Heerlijk ontbijt, vraag en uitleg door Lindsey voor de geplande daguitstap. Na de uitstap genieten van een heerlijke mojito aan het zwembad. 'S avonds geniet van de culinaire uitstaptting van Jeffrey's kookkunst. In het kort gezegd "TOP VAKANTIE"!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Pareltje liever om voor onszelf houden.

Line Forssman, 29-7-2017

Deze B&B is veruit de beste die ik ooit heb bezocht. De gastheer en gastvrouw zijn geboren voor dit vak. De gastheer kookt zo lekker dat al de gasten liever in de B&B blijven eten dan ergens anders. De geserveerde wijnen zijn prijs kwaliteit zo goed. Gewoon heerlijk. Er is een zwembad met mooi uitzicht. De kamers en badkamer zijn prachtig. De patio is authentiek en heel gezellig. De omgeving is rustig. Op 7 km is er een uitzonderlijk stadje, waar een kerk van Gaudi staat , waar de opgravingen van een Romeins badhuis staan. Verder kan je er de mooie huisjes bewonderen. Er zijn 2 prachtige pleinen. En alles zo mooi gerenoveerd. Een uur en kwartier rijden kan je canyoning doen. Ook op een uur rijden is een heel groot en mooi gletsjer meer. Zeker de moeite. Je kan er zwemmen, wandelen. Verder heb je op een uur rijden Las Medullas of kleine Gran Canyon.
Gereisd familie in juli 2017

Een stukje hemel op aarde

Peggy Vandevyvere, 27-7-2017

Hartelijk ontvangst, uitstekende raadgevingen voor uitstappen, heerlijke fijne keuken, een aanrader !
Gereisd familie in juli 2017

Genieten met een hoofdletter G

Rolf de Kok, 17-7-2017

A-ti, gerund door Jeffrey en Lindsey is een geweldige uitvalsbasis om de mooie omgeving te ontdekken. Naast de goede tips en adviezen voor ieder wat wils zorgen Lindsey en Jeffrey ervoor dat je op en top vakantie kunt vieren. Het B&B is kleinschalig. Je hebt daardoor makkelijker contact met de andere gasten en Jeffrey en Lindsey weten ook een sfeer te creëren waardoor je toch samen op vakantie bent. Super en alleen maar complimenten. Wij komen zeker terug! Een aanrader voor iedereen!!
Gereisd met partner in juli 2017

Heel mooie en aangename B&B in een heel rustige om

Fam.Van Nylen, 13-7-2017

Heel warme ontvangst. Zeer goede service door de 2 supergemotiveerde en zeer hartelijke uitbaters Lindsay en Jeffry.

Aangename en ruime kamer.

Mooie uitstappen met goede tips en aanbevelingen van het a- Ti team.

Het restaurant is een aanrader. Kok Jeffry maakt er telkens weer een kleine culinaire welness van.

Het enige dat we niet leuk vonden was de dag dat we weer moesten vertrekken.Hier komen we zeker terug!!

Super B&B

Luc & Monique, 12-7-2017

Een supervriendelijke ontvangst door de gastheer Jeffrey en gastvrouw Lindsey. Je had direct het gevoel dat je welkom was en na elke daguitstap had je het gevoel dat je weer thuis kwam in een prachtige en rustige omgeving. De kamers zijn prachtig en met klasse ingericht met een authentieke touch van de oorspronkelijke hoeve. En zeker ook een dikke pluim voor de kok, Jeffrey. We hebben elke dag 's avonds gegeten en hebben van zijn kookkunsten genoten. Koken is echt een passie voor hem en dat ondervind je in de gerechten die hij serveert.

Deze B&B is een aanrader voor iedereen die deze mooie, maar minder gekende streek (met aangename temperaturen) in Spanje wil ontdekken. Jeffrey en Lindsey geven je alle nodige informatie voor alle mogelijke uitstappen in de omgeving (en we hebben ze spijtig genoeg niet allemaal kunnen doen in 1 week). Het was gewoon fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2017

een fantastische culinaire wijn ervaring

Thalia De Petter, 11-7-2017

Wat een leuke week hebben wij met onze vrienden gehad in A-ti. De geplande wijntrips waren subliem, ribera sacra met een boottocht was een absolute topper. De maaltijden die de chef ons elke dag voorschotelde waren top, een echte culinaire ervaring. De gastvrouw is super vriendelijk en behulpzaam. De hele B&B is super mooi gelegen en alles is kraaknet. Wij komen zeker terug!
Gereisd met vrienden in mei 2017

puur genieten in een geweldige omgeving

joris, 10-7-2017

Lindsey en Jeffrey zijn de perfecte hosts voor een ontspannende en lekkere vakantie.

Puur genieten, het ontbijt met zelfgemaakte producten zoals brood en jam, daarna een dagje aan het zwembad of een dagje erop uit naar een van de talloze bestemmingen in de buurt en tenslotte een lekker aperitiefje en een met zorg en veel passie bereid diner... je zou voor minder onmiddellijk terug vakantie vertrekken naar A-ti.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Een gastvrije oase in een verrassend stukje Spanje

Lin, 10-7-2017

Begin juni verbleven we twee nachten bij A-ti op onze rondreis door Noord-Spanje om even een dag te luieren en te relaxen. En dat is geen enkel probleem bij Jeffry en Lindsy. De B&B is zeer smaakvol ingericht met ruime, koele kamers; een heerlijke binnenplaats - waar (indien gewenst) Jeffry ’s avonds een heerlijk diner voorschotelt - en een mooie tuin met zwembad. Valderrey is een dorpje van niks en daardoor is juist een heerlijke oase om lekker langs het zwembad te liggen of een rondje te fietsen op 1 van de beschikbare fietsen. Maar ook als je wel op pad wil, zijn er in de omgeving verrassende dingen te bezoeken en wordt alle hulp geboden om je dagen goed te benutten.

A-ti is absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een heerlijk rustige plek, maar wel met heel veel gastvrijheid en gezelligheid.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast A-ti in Valderrey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast A-ti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast A-ti scoort een 9.59 uit 10 op basis van 101 reviews.